ROLAND, RSS, BOSS, EDIROL, RODGERS, CAKEWALK, SHURE, BEHRINGER, PROEL, DH, MAPEX, SEILER, RCF, REMO, HAMER, AXL, BLACK PANTHER, JUPITER, WALDEN, MONSTER CABLE, MICHAEL KELLY, B.C.RICH, BUGERA, RITMULLER, PEARL RIVER, GLIGA, HERCULES, HALLEONARD, J&D, PREMIER, ТУЛЬСЬКА ГАРМОНЬ, ROTOSOUND, LEVY’S, EURHYTHMICS Drum Sticks, на території Дніпропетровської Консерваторії ім. Глінки.
Організатори музичної виставки Компанія “Юритмікс” та магазин “Центральний Музичний Дім” (м. Дніпропетровськ) гостинно приймали всіх відвідувачів виставки. На стенді виставкової площі всі три дні було дуже людно, від професійних музикантів, викладачів музичних шкіл, представників закладів культури, релігійних та громадських організацій до студентів музичних закладів, дітей.
Цілі, які були поставлені організаторами виставки перед собою, це насамперед – залучення до виставки людей різних вікових категорій – від дітей до людей похилого віку, адже 90 відсотків населення слухає музику, і саме цей відсоток населення ми прагнули зацікавити музичною виставкою. Щоб люди мали змогу прийти і послухати якісну музику, пограти на професійних музичних інструментах і самим відчути їх якісне, чисте звучання. Саме завтра вони зайдуть в магазини музичних інструментів й приймуть рішення розпочати навчання гри на музичному інструменті, будь то гітара чи барабанна установка.
На головній сцені виставки кожного дня відбувалися демонстрації музичних інструментів та звукового обладнання:
На стенді можна було побачити, як навколо музикантів створювались групи по грі на перкусії і разом з тим, учасники мали змогу, отримати професійні поради від музикантів по техніці гри на музичних інструментах. Деякі відвідувачі виставки цікавились де можна навчитись професійній грі на інструменті в якому були зацікавлені, а також чи можна записатися в групу, щоб мати змогу навчатись у професійних музикантів.
На стенді виставки широко були представлені рекламні матеріли: каталоги, брошури, листівки, плакати, банера тощо по представленим брендам, які користувались шаленим попитом у відвідувачів. А в подарунок мали змогу отримати дисконтну картку на знижки від інтернет-магазину “Тік-Так” Світ музичних інструментів.
За три дні виставку відвідали біля тисячі чоловік. Радісним був той факт, що відвідувачами виставки були не тільки жителі Дніпропетровська, але багато приїхало музикантів з других областей.
Що ж, старт виставки-ярмарки видався справді потужним, а тому можна сподіватися на пожвавлення зацікавленості цією подією більшості української публіки.
Наприкінці хочеться зазначити, що старт виставки відбувся, а це знову свідчення розвитку музичного ринку, адже саме музика виховує відчуття прекрасного у нас і в наших дітей, об’єднує всіх нас.
До Вашої уваги фоторепортаж: