Інші результати
Якщо ви подорожували Штатами п’ять років тому, ви, можливо, зустрічали Люка Брайана та його команду на мінівені з причепом. Черговий раз вони їхали до наступного великого міста у пошуках нових фанатів, тоді ще навіть не уявляючи, якою великою згодом стане їх фан-аудиторія.
Скільки кантрі-виконавців сьогодні збирають стадіони під час концертів? Щоб їх перерахувати, вам вистачить пальців на руках. Люк Брайан саме один з тих людей, які досягли подібного успіху.
Тоді у тому мінівені з Люком також перебував звукорежисер Піт Хілі. По всьому світу звукорежисери приєднуються до музикантів на гастролях, сподіваючись, що колись ті стануть відомими і прославлять своїх перших помічників. Сподівання Пітера стали неймовірною реальністю.
Давайте повернемось у часи Пітера з мінівеном та гастролями.
«Я закуповував обладнання у магазині «Clair» у Нешвілі в перерві між турами, і один з продавців підійшов до мене із запискою, на якій був номер телефону та ім’я. Я зателефонував за цим номером, а все інше – то вже історія», – розповідає Піт. «Усе починалось як невеличка кампанія чи експеримент з мінівеном та причепом. Так і було перших півроку, коли у нас було тільки декілька виступів. Потім я приєднався до інших гастролей і у 2010 році повернувся до команди Люка, яка складалась власне з гурту, звукооператора, стажера, мінівена та причепа. Ми грали на розігрівах під час великих концертних турів, і з часом, наш виступ почали ставити все ближче до хедлайнерів. Наш перший концертний тур в якості хедлайнерів відбувся після перемоги на Country Music Television. Наступний тур для нас організувала компанія Live Nation. Буквально протягом декількох років один невеличкий мінівен перетворився на дві вантажівки, потім на шість, дванадцять, а тепер їх п’ятнадцять».
Чому на початках Піт завжди залишався поруч? Це Люк надихав його на співпрацю?
«Коли я вперше його побачив, – пояснює Піт, – це було справді щось незвичне. Він ще не записувався в студії, або тільки нещодавно підписав контракт із компанією звукозапису. Люк був уже досить популярний в штаті Джорджія. До театру «Georgia» у містечку Атен прибуло декілька автобусів із людьми зі студії звукозапису. Це було неймовірно. Театр був переповнений. Людей було надзвичайно багато, і вони знали слова усіх його пісень. Я стояв там і думав «Що тут відбувається?». Я ніколи раніше не бачив нічого подібного. У Люка є те «щось», яке хотів би мати кожен виконавець. Він харизматичний, він щирий. Він є на сцені самим собою».
Відчуття захоплення після концерту нового хорошого виконавця не може зрівнятись ні з чим.
Коли який-небудь виконавець стає популярним, будьте певні, він працює з людьми, що вміють добре продумати все наперед. Піт розповідає: «Люк і його команда дуже розумні люди. Вони зробили все, щоб успіх Люка був поступовим, і стримували його популярність, доки це було можливо. Він, мабуть, міг стати відомим ще за рік або навіть за два до того, як це насправді відбулось.
Коли йде мова про створення шоу, Люк довіряє нам. Ми можемо зробити всього кілька робочих нарад, щоб розповісти йому, в якому напрямку ми працюємо. Він дозволяє нам втілювати на сцені те, що правдиво відображає його, і те, що дає його слухачам відчуття, що вони правильно вчинили, коли купили свій квиток».
«Коли ми раптово перейшли від шести вантажівок до дванадцяти я питав себе, чи маю достатньо знань, щоб з цим усім працювати. Тоді мій хороший друг сказав: «Все залишається як було, змінюється тільки кількість машин». І це справді так. Звичайно, ситуації бувають різні, стадіони бувають різні. Інколи організація концерту проходить легше, інколи складніше. Коли ми організовуємо великі шоу на стадіонах, ми залучаємо близько сорока п’яти вантажівок разом із рухомими сценами. Колись я усвідомив, що ми не можемо робити все, тому потрібно наймати людей, які вміють робити свою справу. Для мене важливо мати поруч хороших людей, які зможуть втілити все, що ми задумаємо. Ми зібрали справді сильну команду».
Із розвитком популярності Люка, Піт пройшов кар’єрний ріст від звукорежисера до головного режисера постановок. Як ви розумієте, потрібно дуже багато людей, щоб організувати шоу на стадіоні. Тож, коли люди як з гурту, так і з робочої команди отримують задоволення від співпраці, ти надовго залишаєшся з ними. Це велика рідкість у музичному бізнесі. А ще більшою рідкістю є блискавичний розвиток від пасажирського мінівена до більше десятка вантажівок із наповненням для концертів.
Піт ділиться своїм баченням людини, що підходить для роботи в команді:
«Той, хто може виконувати свою роботу за будь-яких умов. Це дуже непросто. Важливо не дозволяти хлопцям із місцевих команд чи із своєї команди нехтувати тобою. У мене серед персоналу є хлопці, що займаються своєю справою набагато довше ніж я. У дорозі ми як одна велика родина. Це зовсім не так, як у багатьох інших командах, де я працював. Там ти тільки чергове ім’я чи цифра у картотеці. Я працював в умовах, коли за одну помилку тебе могли звільнити. У нас все зовсім не так. Ми ретельно перевіряємо своїх людей. Але коли ти вже потрапив до нашого колективу, втратити цю роботу дуже складно. Потрібно раз за разом демонструвати, що ти не справляєшся із своїми обов’язками чи не володієш необхідними уміннями. Проте, будь-яку справу завжди можна вирішити».
Кожного разу на церемоніях нагородження Піт наполягає, щоб усе обладнання було від Shure. Він завжди користується ним під час гастролей, і хоче бачити його скрізь.
«Мікрофони від Shure вважалися надійними ще коли я починав працювати», – зізнається Піт. «Коли я переїхав у Нешвіль, деякі з виконавців, з якими я працював, використовували Shure. Компанії аудіо обладнання, на які я працював, як і багато інших компаній майже завжди користувались Shure. Вони є лідерами у своїй індустрії. Я всім завжди раджу підписувати контракт з Shure або просто мати їхнє обладнанням, оскільки з ним ти завжди знаєш чого очікувати. Люди жартують, що працювати зі звуком – це ніби «молоти на м’ясорубці». Звук завжди виходить схожий на «фарш». Місце концертів постійно змінюється і звучання змінюється також. Shure завжди стабільний і надійний. У них чудове обладнання і прекрасний робочий персонал».
Про Люка Брайана
Томас Лютер «Люк» Брайан (нар. 17 липня 1976 р.) – американський виконавець та композитор кантрі музики. Він почав свою музичну кар’єру всередині 2000-х, пишучи пісні для давніх друзів з університету, виконавців Тревіса Трітта та Біллі Каррінгтона. Потім випустив свій перший альбом.
Брайан отримав нагороду від Academy of Country Music, а також звання «Виконавець року» від Country Music Association. На сьогодні продано більше 7 мільйонів дисків з альбомами та 27 мільйонів із синглами.