Інші результати
Щотижневе ток-шоу відомого італійського телеведучого Фабіо Фаціо Che Tempo Che Fa перейшло на Warner Brothers Discovery Nove у 2023 році. Лоренцо Ромео з FILLandKEY мав можливість працювати над шоу. Разом із цією надзвичайною можливістю з’явився новий набір вимог. Ромео ділиться подробицями про роботу над гучним шоу та про те, як пара Roland VR-400UHD сприяє виробництву.
Компанія FILLandKEY, що базується в Римі, Італія, описує себе як постачальник медіа-серверів і рішень для трансляції, а також компанію програмного забезпечення. Засновник компанії, Лоренцо Ромео, є програмістом медіа-серверів, який пропонує програмні рішення для трансляцій, музичних подій і телевізійних трансляцій.
Ромео пояснює деякі унікальні виклики роботи над Che Tempo Che Fa (переклад: Яка погода?), популярним щотижневим ток-шоу, яке веде легенда італійського телебачення. «Шоу Фабіо Фаціо переїхало в Warner Bros Discovery Nove і потребувало багато графіки», — каже він. «Ми говоримо як про графіку для підтримки дослідження, так і про інфографіку».
Усі інтерв’ю, проведені в студії, супроводжуються численними зображеннями. Їх потрібно обробляти одночасно як для перегляду на світлодіодній стіні, так і для перегляду «в ефірі» для глядача вдома.
ЛОРЕНЦО РОМЕО
Далі він розповідає про формат презентації шоу. «Усі інтерв’ю, проведені в студії, підкріплені численними зображеннями», — пояснює Ромео. «Вони повинні розглядатися одночасно як для перегляду на світлодіодній стіні, так і для перегляду «в ефірі» для глядача вдома».
З цією метою FILLandKEY використовує запатентовану технологію, щоб допомогти таким виробництвам, як Che Tempo Che Fa, досягти витонченого вигляду. «Наша система WOCube, пов’язана з Dataton WATCHOUT, дозволяє синхронізувати всі існуючі графічні лінії», — каже він.
Однак графіка — це ще не все. «На додаток до графічних ліній, ми керуємо багатьма «живими» лініями зі зв’язками з усього світу», – розповідає Ромео. «Великий обсяг інформації, що відображається на світлодіодній стіні, включає графіку, живий вхід, відеокліпи та фон».
Дійсно, це складне шоу, яке вимагає міцності та надійності. До вашої уваги Roland VR-400UHD — у цьому випадку два популярних потокових AV-мікшера 4K. «Це спонукало нас зробити вибір, який дав би нам впевненість у можливості керувати ними якомога найкраще, не обробляючи їх усі медіасервером».
FILLandKEY використовує систему, що складається з двох Roland VR-400UHD, які керують великою світлодіодною стіною як на стіні, так і на підлозі. WATCHOUT і WOCube сервери також передають сигнал на VR-400UHD.
Це було кохання з першого погляду та звуку, а міцність пристрою також справила враження на Ромео. «Вибір Roland VR-400UHD був зроблений з першого моменту», — каже він. «Коли я спробував пристрій у демонстраційній кімнаті CS AUDIOVIDEO, у мене було відчуття надійності. Після демонстрації я не сумнівався і оснастив себе двома VR-400UHD».
Коли почалося виробництво Che Tempo Che Fa, Ромео виявив додаткові переваги свого нового спорядження. «Ще одна особливість, яка мене вразила, — це якість вихідного сигналу», — ділиться він. «У диспетчерській є два мікшери. Завдяки цій конфігурації я не тільки маю можливість подвоїти доступні рівні — я збільшив їх до п’яти рівнів — але й створив справжню систему гарячого резервного копіювання».
Romeo хвалить VR-400UHD за його аудіо, необхідне для створення професійног телевізійного мовлення. «Можливість керувати живими входами безпосередньо з мікшера дуже зручна з точки зору затримки сигналу, якої немає, а також плавності сигналу з повним усуненням падіння сигналу».
Це не для того, щоб залишити поза увагою елемент відео. «Скалери VR-400UHD дуже добре виконують свою роботу», — додає він. Насправді VR-400UHD змінив підхід FILLandKEY до робочого процесу в майбутньому.
«Ця нова диспетчерська, яка включає в себе Roland VR-400UHD, переконала нас настільки, що ми повністю змінили управління роботою, що виконується з медіа-серверами», — стверджує Ромео. «Ми більше не будемо режисерувати без графічних мікшерів».