Інші результати
У середині 70-х пристрастю Audio-Technica став Live Sound. Але це був довгий і важкий шлях від перших днів створення музичних мікрофонів 40 років тому до широкого використання найсучасніших бездротових мікрофонів Audio-Technica на концертних сценах у різних жанрах музичної індустрії сьогодні. Найперша лінійка Live Sound була націлена на музикантів, які шукали недорогий мікрофон для вокалу та інструментів. Але, як і інші користувачі Audio-Technica, вони часто отримують набагато, набагато більше.
Протягом 70-х років роль музиканта в американській культурі підвищилася завдяки стрімкому зростанню продажів платівок, збільшенню концертного бізнесу та сплеску радіостанцій, орієнтованих на альбомний рок (AOR). Всі вони були підкріплені все більш популярною музикою та фанатськими журналами, такими як Rolling Stone, і дедалі більшою кількістю андеграундних або альтернативних щотижневиків, які з’являлися по всій країні. Коротше кажучи, музиканти стали новими богами. Але вони були нічим без мікрофонів, створених людиною, щоб посилити їхню музику, тексти пісень, витівки, ставлення та інструменти.
Ринок Live Sound виглядав ідеальним місцем для Audio-Technica. Однак конкуренти, які вже були в просторі «Живого звуку», домінували. AT зробив свої перші впевнені кроки в 1978 році, щоб знайти свою аудиторію з лінійкою мікрофонів серії 800, сумішшю динамічних і конденсаторних мікрофонів, як з всеспрямованими, так і з кардіоїдними діаграмами звукознімача, плюс два петличні мікрофони (затискачі).
Серія 800 спочатку була запропонована початковій клієнтській базі Audio-Technica, дилерам побутової електроніки (hi-fi). 1/4-дюймові телефонні штекери на кабелях призначалися для використання з магнітофонами та іншим обладнанням. Проте деякі продукти з оригінальної серії 800-ї серії незабаром були переналаштовані на серію Artist (ATM) і повторно запущені в 1979 році. Так само значущим, як і представлення серії Artist, був розвиток спеціальної групи продажів і маркетингу, орієнтованої на професіоналів розподіл мікрофонів.
Коли лінійка розгорталася, штаб-квартира Audio-Technica в Японії не могла передбачити славну долю всього мікрофонного підрозділу компанії. Зрештою, це був океан, відірваний від буму музичної індустрії, американських Вудстоків і наступних клубних сцен нової хвилі, які змінили рок-музику наприкінці 70-х і на початку 80-х. З’являється «дядечко Чарлі», який незабаром зробить диво продажів на національній виставці.
Вінклер скористався одним із найбільш примхливих моментів у пакеті компанії, коли випустив в основному ті самі мікрофони для банкоматів, але одягнув їх у сім різних кольорів із міцним алюмінієвим футляром для транспортування та назвав його «Шафа для мікрофонів» (він же MW-7). Шафа привернула увагу людей. Дядько Чарлі взяв його на шоу NAMM у 1981 році та вразив усіх у компанії з обох сторін Тихого океану, продавши мікрофони Wardrobe на 140 000 доларів.
Наступного року на ринок вийшла серія мікрофонів PRO, знову призначена для музикантів-початківців. Найвідомішим у цій лінійці, сказав Кен Райхель, був PRO 4L. «Він продав тисячі і тисячі мікрофонів і в опитуваннях показав його як один із найпопулярніших мікрофонів у музичних магазинах». Пропонуючи користувачам портативні та інструментальні мікрофони, серія PRO також знайшла хороше впровадження на контрактний ринок для кількох встановлених звукових програм. Оновлена протягом багатьох років, серія продовжує добре працювати для працюючих музикантів, які хочуть якісно звучати мікрофон без великих грошових витрат. Але з початком 80-х не було ще жодного вишуканого продукту Live Sound.
У 1979-80 роках поточна американська штаб-квартира Audio-Technica будувалася в Стоу, штат Огайо. Це, нарешті, об’єднало більшість підрозділів компанії під одним дахом, включаючи інженерні розробки, деякі виробництва, продажі та маркетинг. «Це була набагато спокійніша й ефективніша атмосфера для ведення бізнесу», — сказав Герролд. «Незабаром після цього наша лінія мікрофонів почала набирати обертів».
Компанія продовжувала успішно продавати свої навушники та стереокартриджі, намагаючись зламати простір Live Sound. Для цього він знову покладався на свій спосіб завжди прислухатися до ринку, намагаючись визначити, чого музиканти, у цьому випадку, хочуть від живої мікрофонної лінії.
Значний маркетинговий прорив стався в 1983 році для Artist Series – разом із переворотом мерчандайзингу в галузі. ATM63 став фаворитом рок-гурту Journey. Групі це сподобалося настільки, що вони зробили рекламний плакат продукту для дилерів. Райхель згадував, що ці типи рекламних акцій створили лояльність серед рок-гуртів і дилерів – «особливо серед дилерів, які вважали це свіжою та інноваційною маркетинговою ідеєю. Вони були в великому ентузіазмі!»
За словами Райхеля, у 80-х роках розпочалася «ціла серія нових продуктів та інновацій, яка тривала впродовж 90-х». У 1988 році з’явився наступний вимірюваний тест з ATM73, наголовний мікрофон, вважався ідеальним для барабанщиків, клавішників або будь-кого, кому потрібна робота без рук. Через рік за нею послідувала серія 1000, перша бездротова система Audio-Technica.
Того ж року компанія випустила свій перший мікрофон для ударних ATM25, який став фаворитом рокера Джона Робінсона, який з’явився в рекламі пристрою Audio-Technica «Електроінструмент». Бездротова система серії 1000 з’явилася у вдалий момент – під час божевілля аеробіки та фітнесу в Америці. Ця система разом із новим динамічним головним мікрофоном PRO 8 у 1991 році стала такою ж популярною серед інструкторів з аеробіки, як спандекс!
До 1990 року Глорія Естефан користувалася бездротовим мікрофоном ATW-1032 і їй настільки сподобався, що вона погодилася зробити для нього рекламу. Тоді вона взяла з собою стійку з десятьма бездротовими пристроями серії 1000 у тур по Японії в 1991 році. Наступного року Естефан вразив натовп під час жвавого перерви Суперкубку 1992 року, співаючи в ATM63. Це був той самий мікрофон, який використовував Гаррі Коннік-молодший, щоб співати національний гімн перед грою. Тепер статок компанії в Live Sound зростав завдяки більшій підтримці провідних виконавців звукозапису та найманню Джоеля Сінгера як зв’язкового в компанії Live Sound у 1996 році.
Коли Сінгер починав роботу, тодішній віце-президент Audio-Technica США з продажу Базз Гудвін відвів його вбік і розповів про напрямок персоналізованого обслуговування клієнтів компанії, який значною мірою визначив пропозицію Audio-Technica. Джоел, який, як виявилося, був одним із сумлінних агентів змін у підрозділі Live Sound за п’ять з гаком років роботи в компанії, був у всьому.
«Базз був одним із ключових хлопців, які навчили мене, що наш бізнес — це не тільки міжособистісні стосунки та турбота про людей, але й обладнання», — із теплотою згадував Сінгер. «Обладнання було чудовим, тому що було важливо мати обладнання, яке працювало, добре звучало тощо. Але так само важливо було виходити на вулицю і правильно ставитися до цих людей». Звичайно, допомогла послідовна еволюція компанії з технологією мікрофонів.
Бездротова система серії 1200 (дебютувала в 1993 році) швидко завоювала репутацію завдяки своїй видатній якості звуку та надійній продуктивності True Diversity. Як музиканти, так і інженери відзначили, що він стабільно забезпечує кращу якість звуку та зменшує ймовірність перешкод і пропадань. Джазовий гітарист Джефф Голуб рекламував переваги ATW-1235 у рекламі гітар того ж року, коли бездротові системи ставали все більш популярними та складнішими.
У Нешвіллі Ренді Тревісу настільки сподобався портативний конденсатор ATW-1237, що він з’явився в рекламі 1997 року. Суперзірка кантрі та госпелу Емі Грант укомплектувала 80 мікрофонів Audio-Technica для свого різдвяного туру 1997 року та подарувала неймовірним звуком, який зробив її сезонні концерти ще кращими для шанувальників. Уся ця підтримка з різних куточків галузі була чудовою, але чогось все одно не вистачало.
Категорія «Живий звук» не досягла повного розквіту у дротовому та бездротовому зв’язку, які почалися в 1998 році з бездротовою системою серії 7000 із швидким реагуванням на частоту, 100-канальним бездротовим продуктом УВЧ. Старший віце-президент у відставці Фред Ніколс пояснив: «До того часу, незважаючи на те, що ми пробивалися з нашим продуктом Live Sound, ми остаточно стримувалися на ринку Live Sound через відсутність провідного та бездротового вокального мікрофона наприкінці 90-х років.»
До 2000 року все кардинально змінилося. Був представлений бездротовий пристрій ATW-7373, який містив портативний мікрофон/передавач, який мав той самий елемент конденсаторного мікрофона, що й легендарний AT4033. Продукт мав негайний успіх, поєднуючи чудову, гнучку, надійну радіочастотну продуктивність із найвищою якістю звуку. Серед інших програм він використовувався під час великих турів (Backstreet Boys), міжнародних подій (2000-х «Паваротті та друзі») та у важливих музичних презентаціях (2001 «Мій улюблений Бродвей: Пісні про кохання», трансляція PBS «Great» у прямому ефірі). Вистави» із зірковим акторським складом).
«Важливо розуміти, наскільки важливим був ATW-7373 для стандартів продуктивності бездротових пристроїв під час його тестування та представлення», — зазначає Райхель. «Інші виробники мали конденсаторні головки на своєму бездротовому зв’язку. Але ні в кого не було встановлено елемент світового класу (наприклад, AT4033) на бездротовому передавачі. Це справді був чудовий виконавець!» Це також стало початком для влучно названої та новаторської серії Artist Elite, яка з’явиться пізніше у 2002 році.
Використовуючи однакові елементи студійної якості AT4033 і AT4050, одночасна еволюція в лінійці дротових мікрофонів Audio-Technica відбувалася приблизно в той же час, що й підйом бездротової лінії. І він виріс значною мірою завдяки досвіду роботи рок-музикантів у тісному союзі з професіоналами AT, такими як Сінгер та інші. Десь у 1998 році Бред Медікс, звукорежисер Queensrÿche та інших, спробував AT4050 наживо на гітарних кабінетах гурту і був вражений звуком, якістю та ціною. Незабаром інші інженери наслідували цей приклад.
Легендарний інженер Metallica FOH Big Mick Hughes встановив 4050s перед гітарними кабінетами своєї групи; той самий крок зробив Лорі Квіглі для звуку гітариста Aerosmith Джо Перрі. Таке безпрецедентне використання студійного мікрофона спонукало R&D адаптувати елемент 4050 до портативного форм-фактора, що призвело до поставки вокальних мікрофонів AT4054 і AT4055, які з готовністю задовольнили потреби рокерів на арені та їхніх колег у інших жанрах, які шукали вишукані студійні звуки та якісний звук для своїх живих виступів.
«Ці досягнення в області живого звуку базуються на тому, що ми дізналися та створили для категорії «Студія», — зазначив Джекі Грін. «Це була інженерна філософія Audio-Technica: спиратися на те, що знаємо, і адаптуватись, використовуючи технології для вирішення проблем, з якими стикаються наші клієнти, надаючи їм рішення, які піднімають планку в галузі.
Ця еволюція «від студії до сцени», завдяки інженерній майстерності компанії, завершилася появою лінійки Artist Elite у 2002 році. Флагман AE5400 мав той самий елемент 4050, що й його гідні попередники, AT4054 та AT4055. Побратим портативний конденсатор, AE3300, який використовував елемент від студії AT4033, краще підходив для невеликих закладів. Така ж модель спостерігалася в інструментальних мікрофонах, таких як AE3000, конденсатор з великою діафрагмою та AE5100 з великою діафрагмою. Завдяки унікальному дизайну корпусу вони не займали багато місця на сцені, що робило їх найкращими друзями музиканта під час концерту. Усі мікрофони забезпечували студійну якість звучання для захоплюючого живого звуку.
Пізніше, після того як Сінгер визнав потребу в кращому мікрофоні для ударних, AT Engineering відповіла першим у галузі: двоелементним AE2500. По суті, два мікрофони, розміщені в одному корпусі, забезпечували ідеальне фазове вирівнювання, при цьому динамічний елемент утримував агресивну атаку, а конденсаторний елемент вловлював звук оболонки. Невдовзі посипалися яскраві відгуки.
«AE2500 — один із найкращих мікрофонів, які коли-небудь з’являлися в цьому бізнесі, — зазначив Пол Оуен, інженер моніторів Metallica. «Враховуючи, що так багато людей об’єднують конденсатори та динаміки в бочку і ніколи не роблять це правильно, це просто дивовижна інженерна робота. Це просто ідеальне застосування для того, для чого ми його використовуємо… йдіть прямо посередині, ви ніколи не виходите з фази, у вас ніколи не виникає проблем».
«AE2500, мабуть, найкращий мікрофон, який будь-коли створювався», — вигукнув головний інженер Лорі Квіглі (Aerosmith, Mötley Crüe, Van Halen, Saliva та інші). «Це неймовірний барабанний мікрофон! Але я також використовую їх на гітарних кабінетах. Коли я вперше використав AE2500, я засунув його перед гітарним кабінетом, щоб подивитися, що з цього вийде, і мене здивував звук – він був настільки хороший».
Важко було зрозуміти, що було більш захоплюючим – еволюцію дротового зв’язку Audio-Technica чи її бездротову революцію. Бездротові системи були вражаючими своєю інноваційністю та впровадженням. І вони встановили новий галузевий стандарт бездротового живого звуку, заснований переважно на серії Artist Elite 5000, яка може похвалитися схемою подвійного компандера, яка окремо обробляє високі та низькі частоти для неперевершеної якості аудіо, надійної характеристики зростаючого світового бренду. Він також використовував власну вбудовану функцію IntelliScan™, яка автоматично визначала та встановлювала найкращі доступні частоти на всіх підключених приймачах. Крім того, оснащений портами Ethernet, приймач серії 5000 дозволяв керувати комп’ютером і контролювати (включно з програмним забезпеченням) буквально з будь-якого місця, зі стійки FOH у тій же кімнаті або з іншої країни, що робить його справді продуктом 21-го століття.
У багатьох відношеннях такі помітні досягнення протягом перших 30 років лінійки сприяли перехресному використанню мікрофонів на багатьох ринках. Вони визнали, що ATW-7373 був, ретроспективно, попередником бездротової лінії Artist Elite, так само як AT4054/4055 (1998) еволюціонував від AT4050 і передвіщав дротову лінію Artist Elite. Artist Elite був націлений на професійні додатки найвищого рівня. Він являв собою конвергенцію між студійним і живим звуком і інтеграцію продуктивності дротового та бездротового продукту. Ця гармонійна конвергенція звуку та ринку значною мірою виникла завдяки неймовірній здатності компанії постійно прислухатися до потреб кінцевих користувачів і забезпечувати клієнтський досвід, який перевищив очікування.
Озираючись назад, можна сказати, що гурти Rolling Stones гастролювали по всьому світу (тур «Bridges to Babylon» 1998 року), разом із мікрофонами Audio-Technica, а також із безліччю початківців, чиї імена на той час мало хто знав. Сьогодні заклик Audio-Technica прокотився на сценах повсюди. Від таких гігантів кантрі, як Кенні Чесні, до госпел-рокерів Point of Grace і хед-бенгерів, як-от Metallica та Linkin Park, від спокусливих співочих виконавців, як-от Джон Секада, до джазових гітаристів, Ларрі Карлтон, не має значення, хто ти і що граєш: Мікрофони Audio-Technica надійні, якісні та мають не високу вартість.
На багатьох рівнях захоплені відгуки про AE2500 від Quigley, Owen та багатьох інших представляють щиру реакцію на досвід використання мікрофонів Audio-Technica в цілому. Роки наполегливої праці та боротьби компанії призвели до постійних перемог і, зрештою, тріумфу. «Ви вийшли на передову», — нещодавно зазначив Оуен. «Люди копіюють те, що ви робите. Ви стали лідерами».
Більше 20-ти років поспіль мікрофони Audio-Technica з’явиляєтся на церемонії вручення нагород GRAMMY®