Інші результати

Generic selectors
Точне співпадіння
Пошук в заголовках
Пошук за змістом
Post Type Selectors
Вхід для дилерів

Статті

Roland представляє цифрові піаніно серії LX

Елегантні нові моделі Roland LX-9, LX-6 і LX-5 мають класичний вертикальний дизайн і преміальний звук і зручність відтворення завдяки технології моделювання Piano Reality від Roland.

Roland представляє LX-9, LX-6 і LX-5, три нові моделі в довгостроковій серії преміальних цифрових піаніно LX компанії. Кожна модель має класичний вертикальний вигляд, автентичний грандіозний звук і відтворення. А також обтічний дизайн, який випромінює вишуканість у будь-якій обстановці. Фортепіано LX пропонує гармонійний баланс елегантності та зручності, який підтримується рядом потужних цифрових функцій, які запалюють пристрасть до навчання та щоденного музичного задоволення.
У серії LX використовуються передові технології та десятиліття розробок, щоб забезпечити відчуття від фортепіано, як найкраще. Підхід Piano Reality Modeling від Roland — вперше представлений у серії роялів GP — відтворює складний процес генерації звуку акустичного фортепіано на кожному рівні, створюючи чудово насичений звук, надихаючий відгук і безмежну експресію під пальцями гравця.

Кожна модель LX оснащена молоточковою клавіатурою з 88 нотами зі спусковим механізмом і гібридною дерев’яно-формованою конструкцією клавіш. LX-9 і LX-6 пропонують таку ж подовжену довжину клавіш, як і акустичний гранд. Це забезпечує природне положення рук і точну артикуляцію, яка потрібна досвідченим гравцям під час складних технічних пасажів. Флагман LX-9 також інтегрує тактильну технологію в клавіатуру, яка відтворює тонкі фізичні вібрації, які відчуваються під час гри на акустичному роялі.

Клавіатура та педалі серії LX працюють у гармонії зі звуковим механізмом, щоб забезпечити захоплюючий досвід гри. Піонерські вдосконалення розпізнавання клавіатури та інтелектуальні алгоритми прискорюють швидкість розпізнавання за потреби, надаючи гравцеві доступ до необмеженого діапазону тональних кольорів. Прецизійно виготовлені демпферні, плавні та состенуто педалі підтримують усі традиційні техніки, а демпферний шум та інші реалістичні акустичні елементи відтворені за допомогою з’єднання педалі/моделюючого звукового механізму.

Кожна модель LX включає спеціальну багатоканальну звукову систему, розроблену для її унікального кабінету. Динаміки ретельно розташовані для точного відтворення багатих звукових характеристик акустичного фортепіано, включаючи резонанс струн і корпусу, тонкий шум молоточка тощо. Незалежно від того, граєте ви через динаміки чи тихо в навушниках, Roland’s Piano Reality Ambience дозволяє користувачеві миттєво розмістити звук фортепіано в різних віртуальних середовищах, від камерних студій до захоплюючих концертних залів.

Піаніно LX пропонує безліч сучасних функцій для підтримки навчання та задоволення від музики. Користувачі можуть отримувати доступ до глибших налаштувань, грати разом із потоковою музикою. А ще знаходити цифрові партитури та багато іншого в поєднанні з Roland Piano App та іншими музичними програмами через Bluetooth. Існує також режим Twin Piano для дуетів одного діапазону, вбудований рекордер для оцінки прогресу та метроном для відточування навичок синхронізації.

Фортепіано LX, доступне в різних варіантах обробки, виглядає як вдома в будь-якому середовищі. Кожна модель поставляється в двох коробках, що дозволяє легко встановити в будь-якому місці. Використовуючи потужний інструмент Piano AR на веб-сайті Roland, покупець може відсканувати кімнату за допомогою свого смартфона та побачити візуальне 3D-зображення того, як різні моделі піаніно Roland виглядатимуть у його оточенні.

LX-9
Новий золотий стандарт у сучасному дизайні піаніно. Завдяки вишуканим вигинам і елегантним лініям цей інструмент преміум-класу робить сміливе враження в будь-якій кімнаті. Доступний у полірованому чорному дереві, полірованому білому та чорному вугіллі.

LX-6
Модель LX середнього рівня пропонує елегантний зовнішній вигляд і такі ж приголомшливі звуки, що й LX-9, у меншому дизайні з обтічними функціями. Доступний у кольорах полірованого чорного дерева, вугільно-чорного та темного палісандра.

LX-5
Завдяки компактному дизайну та звукам флагманського рівня LX-5 є доступним вертикальним піаніно, яке забезпечує надійну основу для розвитку навичок. Доступний у кольорах полірованого чорного дерева, вугільно-чорного, темного палісандра та світлого дуба.

 

Audio-Technica. Як VISCA керування через IP покращує взаємодію для конференцій

Аудіовізуальна галузь була гнучкою та інноваційною в адаптації до мінливих світових потреб у спілкуванні та співпраці. Багато виробників та експертів працювали разом, щоб покращити життя користувачів, забезпечивши взаємодію технологій. Це також допомагає інтеграторам, надаючи більше опцій і полегшуючи встановлення та керування рішеннями.

У Audio-Technica ми надаємо пріоритет сумісності, і використання VISCA через IP є одним із способів зробити це. Ми почали використовувати VISCA через IP у нашому стельовому мікрофоні ATND1061DAN з формуванням променя, щоб спростити роботу користувача та інтеграцію.

Ви можете використовувати VISCA через IP (архітектура керування відеосистемою через Інтернет-протокол) для керування камерами з панорамуванням і нахилом (PTZ) та іншим відеообладнанням через мережу. Розроблений Sony, VISCA дозволяє регулювати масштабування, панорамування, нахил, фокус та інші параметри на відеокамерах.

Використання VISCA через IP дозволяє керувати налаштуваннями камери через мережу.

Як VISCA через IP покращує простори для співпраці

Віддалене керування та керування камерою за допомогою протоколу корисно для прямих трансляцій, гібридних відеоконференцій, а також програм безпеки та спостереження. Якщо вам потрібен професійний звук у конференц-залах або аудиторіях, ATND1061DAN ідеально працює з протоколом VISCA через IP. Використовуючи VISCA через IP, ви можете розташувати камеру відповідно до аудіо, записаного ATND1061. Це створить більш природний досвід під час гібридних дзвінків, що покращує рівність зустрічей. 

У приміщеннях для спільної роботи, таких як конференц-зали та класи, VISCA через IP інтегрується з програмним забезпеченням для відеоконференцій для кращого керування камерою. Користувачі можуть легко налаштувати  параметри камери за допомогою інтуїтивно зрозумілого інтерфейсу. 

Після того, як зони налаштовані, ведучий або інструктор може проходити між ними, а камера слідуватиме відповідно до попередніх налаштувань. Також легко дублювати налаштування для кількох класних кімнат, які мають однакову конфігурацію. 

Існують інші мікрофони з формуванням променя, які реагують на звуки та навколишнє середовище, але ATND1061DAN з VISCA через IP є унікальним рішенням. 

«Стельовий мікрофонний масив йде ще далі», — пояснив Сем Інтіхар, менеджер із продукції Audio-Technica. «Він може визначити, яка особа в кімнаті конкретно говорить на основі позиції». 

Завдяки цій функції відеодзвінки більше нагадують розмови в кімнаті, де учасники зосереджені на особі, яка говорить. Це створює кращий досвід для студентів або співавторів на дальньому кінці класу чи зустрічі. 

Чому ми вибрали цей протокол для сумісності

У Audio-Technica ми знаємо, що ми не можемо складати всі частини аудіовізуальної головоломки. Ми хочемо, щоб наші рішення добре працювали з іншими. Багато виробників камер PTZ підтримують протокол VISCA через IP, тому ATND1061DAN працює з такими камерами, як Sony SRG-X40UH, Canon CR-N300, JVC KY-PZ200 і JVC KY-PZ200N та багато інших. 

Мікрофон може спілкуватися безпосередньо з камерою і не потребує іншої програми, як це робили традиційні налаштування. ATND1061DAN налаштований за допомогою програмного забезпечення Digital Microphone Manager для надсилання попередньо встановленої інформації про виклик безпосередньо до камери PTZ. Стельовий масив визначає місцезнаходження людини, яка розмовляє, видає сигнал керування та викликає попередньо встановлене положення камери. Якщо протягом заданого часу ніхто не розмовлятиме, камера повернеться до режиму перегляду кімнати або іншого стандартного вигляду.

VISCA через IP спрощує керування камерою, ніж аналогове керування, оскільки забезпечує:

  • Віддалена доступність
  • Масштабованість
  • Коригування в реальному часі
  • Предустановки та автоматизація
  • Проста інтеграція 
  • Економічна ефективність

Інтеграція проста і не потребує додаткового обладнання чи складного програмування. Система розроблена для роботи з фірмовим програмним забезпеченням конфігурації камери.

Як налаштувати рішення та керувати ним

Програмне забезпечення Digital Microphone Manager від Audio-Technica дозволяє кінцевим користувачам або інтеграторам легко програмувати попередні налаштування. Ви можете налаштувати розташування мікрофона, визначити зони захоплення аудіо, встановити розміри кімнати, а також намалювати зони камери як точки запуску. Потім ви підключитесь до камери та ввімкнете VISCA через IP, ввівши IP-адресу камери.  

Ви можете встановити такі параметри, як кут огляду, скільки секунд тиші вам потрібно, перш ніж камера повернеться до налаштувань за замовчуванням, скільки часу чекати, перш ніж повернутися до особи, яка почала говорити. 

Робота з Audio-Technica

У Audio-Technica ми розробляємо звукові рішення для будь-якого комерційного застосування. Якщо вам цікаво дізнатися більше про наше портфоліо продуктівпочніть свою подорож тут

Огляд на Audio-Technica ATH-M60x

Компактні накладні навушники для любителів моніторингу та HiFi

У двох словах

Високий комфорт під час носіння та солідні звукові характеристики визначають Audio-Technica ATH-M60x як амбітні hi-fi навушники, що забезпечують стилістично гнучке задоволення та насолоду під час прослуховування сучасних творів. З іншого боку, аналітичні здібності роблять досить легкі накладні навушники хорошим універсалом у невеликих студіях, а у великих студіях гарнітура також є продовженням дуже нейтральних систем. З іншого боку, обмежене застосування в мобільних пристроях через (занадто) вільну посадку.

ATH-M60x продовжують успішну серію ATH-M від японського виробника Audio-Technica зручною закритою моделлю накладних навушників, що підходить як для студії, так і для мовлення, хоча й програє в мобільному використанні. Новинкою цієї моделі, найімовірніше, стане регулятор гучності, що перемикається, для захисту вух, що вигідно вирізняє її з-поміж інших. Порівняно з усталеними студійними навушниками накладного типу, ці накладні навушники мають доволі крихкий і легкий вигляд. Підвіска корпусу навушників трохи нагадує моделі Beyerdynamic DT, та й якість комфорту під час носіння схожа, хоча розмір, форма і оббивка явно відрізняються. Іншими словами, ви можете працювати з навушниками кілька годин або слухати музику без необхідності робити перерву. Тиск незначний, тому навушники сидять вільно, проте на вузьких головах вони можуть сидіти навіть занадто вільно.

Під час мобільного використання є обмеження, тоді як під час стаціонарної експлуатації комфорт носіння завдяки адаптивності раковин по обох осях і широкій, пружній оббивці зі штучної шкіри дуже приємний. Накладки на вуха і вушка змінні, і за необхідності їх можна поміняти. В усьому іншому навушники виготовлено з пластику і металу, вони мають надійний і добротно зроблений вигляд. Навіть кабелі в трьох варіантах виконання (короткі, довгі та спіральні), що входять до комплекту постачання, справляють враження високої якості і підсилюють позитивний загальний вигляд. Для кріплення змінних кабелів у системі передбачено механізм фіксації, завдяки якому навушники міцно з’єднуються з кабелем.

Додаткове регулювання гучності

У верхній частині корпусу лівого навушника розташовано обмежувач рівня, який дає змогу знизити максимальну гучність ATH-M60x до 105 дБ. Цього рівня більш ніж достатньо, щоб отримувати задоволення від прослуховування музики, тому ми вважаємо цей вибір вдалим. За нормальних умов прослуховування таке обмеження не заважає роботі і не знижує особистого враження від прослуховування. Однак, особливо за тривалого прослуховування, він може захистити від постійно зростаючих рівнів, які навантажують вухо. У цьому відношенні я вважаю, що цей пристрій дуже затребуваний у професійній сфері, тим паче, що за необхідності обмеження рівня можна відключити, щоб, наприклад, у галасливій обстановці отримати вищу потужність, оскільки сама система має великий запас гучності. Оскільки обмеження виконано у вигляді невеликого зануреного повзунка, функцію неможливо випадково увімкнути або вимкнути. На наш погляд, це чудова функція.

Якість звуку

Накладні навушники привабливі, безпосередні та динамічні. Звук яскравий і теплий, збалансований і чистий. Баси не виглядають акцентованими, але завжди присутні і добре визначені. Середні частоти звучать дуже акуратно, багато деталізовані, мають глибину і випромінюють ясну, потужну присутність, в той час як високі частоти звучать відкрито і легко – дуже привабливе враження від прослуховування, яке може легко задовольнити складні вимоги hi-fi. З точки зору музичного стилю ці навушники також дуже варіативні. ATH-M60x можуть у старих записах 60-х і 70-х років займати незвично перебільшене положення в стереопанорамі, через що відтворення здається неприродним. На відміну від цього, в сучасних постановках такого явища немає. Навпаки, тут стереозображення, навіть якщо воно не здається дуже великим, розгорнуте і без пробілів.

З огляду на необхідну якість звуку, точну градацію глибини і здатність безжально розкривати помилки і недоліки в матеріалі, ATH-M60x можна рекомендувати як хороший універсальний варіант, особливо для невеликих студій. Крім того, оскільки накладні навушники дають змогу швидко оцінити якість, ці переваги можуть сподобатися і діджеям. Ще один сильний бік – перевірка й оцінка таймінгу та щільності, оскільки навіть проблеми з ритмом можна точно почути через накладні вуха. 

За матеріалами сайту headphonecheck.com

Audio-Technica, Практичний приклад технології Engineered Sound® Wireless

Проект

Галузь: Уряд США
Розташування: Нью-Мексико
Клієнт: Штат Нью-Мексико
Проект: Законодавчий орган штату Нью-Мексико
Учасники проекту: Audio-Technica, The Farm AV, AVI-SPL
Рішення: Audio-Technica Engineered Sound® (ES) Wireless

Клієнт

Законодавчий орган штату Нью-Мексико

Законодавчі збори штату Нью-Мексико активно використовували свої застарілі технології. Але як тільки почалася пандемія, як і в багатьох інших державних установах, їхні комунікаційні потреби змінилися. Як існуючий клієнт, уряд звернувся до AVI-SPL з проханням допомогти оновити технології приміщень у законодавчому органі, щоб забезпечити продовження основного державного процесу.

Застаріле аудіо

Законодавчий орган штату мав оновити деякі застарілі технології приблизно в той самий час, коли пандемія викликала потребу в нових можливостях віддаленого зв’язку. Їм потрібні були додаткові відеодисплеї, нові камери та можливість транслювати та записувати для публіки. Можливо, найголовніше, що їм потрібна була можливість повністю залучати віддалених учасників. Для цього потрібен був виключно чистий звук, що означало більше мікрофонів і можливостей придушення відлуння.

AVI-SPL знала, що якість мікрофона має вирішальне значення для аудіосигналу без споьворень з віддаленими учасниками, і їм доводилося приймати рішення щодо звуку для кімнат різного розміру з різною кількістю учасників. Від невеликих галерей до великих кімнат для комітетів, приміщення могли вмістити від 50 до 250 осіб. 

Завдання полягало в тому, щоб переконатися, що аудіо було чистим як для основних спікерів, так і для віддалених учасників. На початку пандемії тимчасовим рішенням було подавати аудіо в кімнату одностороннім потоком. Віддалені учасники з’являлися на моніторі мобільного, але їх було погано почути. Аудіо- та візуальні можливості не були інтегровані, а гібридні зустрічі створювали проблеми з відлунням.

Рішення

Понад 100 каналів Audio-Technica Engineered Sound® (ES) Wireless

Законодавчі дискусії навколо прийняття законів і розподілу бюджетів важливі для держави та її виборців. Також немає великого візуального компонента законодавчих зборів, тому аудіо є особливо важливим. AVI-SPL вибрала Audio-Technica Engineered Sound® (ES) Wireless , щоб залучати учасників і громадськість, навіть коли вони не знаходяться в будівлі. 

Проект розпочався з кількох пілотних кімнат, які не потребували високої щільності каналів DECT, тому AVI-SPL використав інше рішення. Однак, коли команда розробляла проект, вони знали, що кімнати комітетів вимагатимуть багатьох бездротових мікрофонів, і зрозуміли, що їм потрібне рішення, яке забезпечить високий рівень щільності аудіоканалу. 

Команда інтеграції визначила, що рішення Audio-Technica ES Wireless має належні можливості. Представник виробника The Farm AV надіслав демонстраційну систему, щоб AVI-SPL міг перевірити свій дизайн.

 За декілька днів ми змогли перенести це на робочий майданчик, де ми вже працювали над іншими приміщеннями, і провести бездротове дослідження, що було дуже важливим для успіху проекту».

Партнерство з The Farm AV було невід’ємною частиною допомоги у завершенні решти 11 кімнат – понад 100 каналів бездротового зв’язку – за допомогою рішення Audio-Technica ES Wireless. Глен Мартінез, старший менеджер з роботи з клієнтами AVI-SPL у Нью-Мексико, пояснив: «Наявність таких людей, як The Farm AV, зокрема Дана Сандерс Нікель [регіональний територіальний менеджер The Farm AV], які допомагають нам просуватися вперед і налагоджувати всі ці речі. і залучення Audio-Technica для підтримки нас, це було неймовірно. Тож знімаю капелюха перед Даною за те, що вона допомогла нам все це налаштувати». 

Технології та промислове партнерство допомогли зробити проект успішним. Джессіка Маестас, менеджер проекту AVI-SPL, сказала: «Можливість отримати обладнання так швидко, як ми, була ключем до деяких невеликих успіхів під час такого проекту з клієнтом. Це дійсно дозволило нам отримати від них позитивні відгуки з самого початку».

«Audio-Technica справді прийшла до нас і допомогла нам виконати все у терміни та задовільнити очікування клієнтів», — додала Джессіка. «Тож я б сказала, що це перемога».

Якщо ви хочете розширити або покращити гібридне аудіо наради, ознайомтеся з ES Wireless від Audio-Technica.

BOSS GIGCASTER – Мікшери для потокового аудіо для музикантів

Лінійка BOSS Gigcaster – це потужні центри управління звуком, створені спеціально для музикантів, які ведуть трансляції та створюють аудіо- і відеоконтент. Кожна модель забезпечує набір професійних звукових інструментів, функцій відтворення музики та мікшування в одному настільному концентраторі. Ведіть пряму трансляцію на YouTube, Facebook Live, Twitch та інші популярні платформи через USB. Або використовуйте Gigcaster в автономному режимі для створення високоякісного творчого контенту для розповсюдження в соціальних мережах і на сервісах потокової передачі музики.

УНІВЕРСАЛЬНЕ РІШЕННЯ ДЛЯ МІКШУВАННЯ ЗВУКУ

Живі трансляції, подкастинг і створення аудіо- та відеоконтенту – все це необхідно для створення бренду і просування музики в Інтернеті. Серія Gigcaster усуває проблеми з під’єднанням кількох аудіопристроїв, надаючи вам усе необхідне для досягнення професійних результатів в одному зручному настільному інтерфейсі.

ПРИЗНАЧЕНИЙ ДЛЯ ТВОРЦІВ МУЗИКИ

Спираючись на десятиліття досвіду BOSS, кожна модель Gigcaster пропонує розширений набір функцій, які роблять створення контенту простішим, ніж будь-коли. Кілька вхідних каналів дають змогу під’єднувати гітару або бас, мікрофони та електронні інструменти, а широкий вибір підсилювачів і ефектів BOSS преміум-класу забезпечує відточений, готовий до роботи звук. Яскравий кольоровий сенсорний екран, зручна апаратура, тригерні функції педа та багато іншого забезпечують швидкий доступ до управління наживо. А завдяки вбудованому USB-аудіоінтерфейсу ви можете використовувати Gigcaster з усіма вашими улюбленими програмами для створення музики і трансляцій.

ВАШ ПОВСЯКДЕННИЙ ТВОРЧИЙ ПАРТНЕР

Gigcaster підтримує ваші творчі амбіції в найрізноманітніших сферах.

СОЛО

Підключіть гітару або бас до роз’єму на передній панелі та продемонструйте свою майстерність за допомогою підсилювачів і ефектів, запозичених у флагманської моделі GT-1000.


 

ДЖЕМИ З ДРУЗЯМИ

Забезпечте розширене представлення завдяки входам XLR для мікрофонів, клавішних та інших інструментів.


 

ТВОРЕЦЬ КОНТЕНТУ

Прискорте робочий процес завдяки інтуїтивно зрозумілому користувацькому інтерфейсу, кольоровому сенсорному дисплею, універсальному мікшуванню аудіо та першокласному обробленню звуку.


 

ОНЛАЙН УРОКИ

Викладайте з якісним звуком і спілкуйтеся з віддаленими студентами через USB-аудіо.


 

PODCASTING

Мікшуйте кілька мікрофонів. Обробляйте голоси за допомогою звукових інструментів мовної якості та кумедних ефектів-трансформерів. Запускайте музичні теми, звукові ефекти та багато іншого.


 

ВИРОБНИЦТВО МУЗИКИ

Використовуйте Gigcaster як багатоканальний аудіоінтерфейс і процесор ефектів без затримок для захоплення потоків і створення композицій у DAW.


ВСІ НЕОБХІДНІ ІНСТРУМЕНТИ ПІД РУКОЮ

Gigcaster – це все, що потрібно для трансляції музики по всьому світу. Підключайте інструменти та мікрофони, завантажуйте бек-треки і відтворюйте музику з телефону. Направляйте джерела звуку з комп’ютера через USB. А потім змікшируйте все разом під час виступу завдяки продуманому інтерфейсу і першокласному звуку 32 біт/48 кГц.

ПІДКЛЮЧИТИСЯ

Висловіть свою креативність за допомогою з’єднань для всіх типів інструментів і мікрофонів.


 

ВИСТУПАЙТЕ

Надихайтеся виступами, не відволікаючись на сторонні справи, завдяки вільному користувацькому інтерфейсу.


 

ДІЛИТЕСЯ

Представляйте контент на всіх ваших каналах із професійною якістю звуку, на яку він заслуговує.


ФОРМУЙТЕ ТА КОНТРОЛЮЙТЕ СВІЙ ЗВУК

Використовуйте потужну бібліотеку пресетів ефектів для швидкого доступу до студійної обробки будь-якого підключеного джерела. Викликайте підсилювачі та ефекти для гітари і баса з GT-1000, вокальні та гармонійні ефекти із серії VE, а також консольні ефекти для інших інструментів. Настроювані педи дають змогу запускати звуки і змінювати ефекти одним дотиком, а також підтримують управління без рук за допомогою педалей і педалей експресії.

Зручність потокового передавання

Кольоровий сенсорний дисплей Gigcaster, зручні елементи керування і налагоджений робочий процес дають змогу виконувати складні завдання потокового мовлення, не використовуючи нічого, крім обладнання. Мікшуйте джерела за допомогою фейдерів і кнопок вимкнення звуку, переглядайте рівні сигналу на екрані й отримуйте доступ до широкого вибору інструментів для роботи зі звуком і маршрутизації за допомогою інтуїтивно зрозумілого сенсорного керування.

Неперевершені можливості підключення

Gigcaster пропонує найуніверсальніші входи/виходи у своєму класі: входи для професійних інструментів і мікрофонів, аудіо Bluetooth®, спеціальні виходи для моніторів і навушників, а також багатоканальний інтерфейс USB.

ПОЧАТОК РОБОТИ З GIGCASTER

Підвищіть рівень свого контенту в соціальних мережах за допомогою BOSS Gigcaster.

Дізнайтеся, як під’єднати мобільний пристрій і поліпшити звучання вашого наступного потоку в соціальних мережах.

Як вести пряму трансляцію за допомогою BOSS Gigcaster.

Дізнайтеся про основи налаштування для живого потоку, включно з рівнями звуку, використанням вбудованих ефектів, викликом пресетів і багато іншого.

Як створити подкаст за допомогою BOSS Gigcaster.

Дізнайтеся про потужні функції Gigcaster для створення подкастів, включно з вокальними ефектами і пресетами, призначенням звукових ефектів, можливістю під’єднання Bluetooth, параметрами запису та багато іншого.

ВИБЕРІТЬ СВОЮ МОДЕЛЬ

Gigcaster постачається у двох конфігураціях, щоб задовольнити ваші потреби в робочому процесі.

Gigcaster 8

Восьмиканальний потоковий мікшер преміум-класу з гітарним/басовим входом Hi-Z, чотирма комбо-входами XLR/TRS, вбудованим стереомікрофоном, вісьмома педами звуків/ефектів, записом на microSD і аудіоінтерфейсом 20×14 USB.

Ширина: 217 мм
Глибина: 267 мм
Висота: 80 мм
Вага: 1,36 кг


Gigcaster 5

Компактний п’ятиканальний потоковий мікшер з Hi-Z входом для гітари/баса, двома XLR-входами, стереофонічним лінійним входом, вісьмома віртуальними педами звуків/ефектів, USB-аудіоінтерфейсом 16×12 і багатьом іншим.

Ширина: 177 мм
Глибина: 216 мм
Висота: 77 мм
Вага: 0,96 кг

Чи можна використовувати мікрофонний кабель для DMX?

Чи справді є різниця?

Коротка відповідь: так, є. У деяких випадках роз’єми можуть бути однаковими, але фізичні характеристики та тип даних які передаються робить кабель DMX зовсім іншим, ніж мікрофонний кабель.

DMX — це цифровий керуючий сигнал, який означає, що серія пакетів даних передає керуючу інформацію за допомогою імпульсів високого та низького рівня напруги, що відповідає 1 і 0 у двійковій системі числення. Дані для всіх 512 каналів передаються через послідовне з’єднання один біт даних за раз і зчитується послідовно від адреси 1 до адреси 512. Після того, як кінцеві дані каналу надсилаються консоллю, сигнал передається знову та оновлює будь-які зміни, внесені до значень DMX, і все це може відбутися за мікросекунди.

Коли ми використовуємо мікрофон, ми генеруємо аналоговий сигнал, перетворюючи механічні звукові хвилі, створені людським голосом в електричний струм. Ці сигнали змінюються за частотою та амплітудою у відповідь на зміни висоти та гучності, але не забезпечують і близько того обсягу інформації, який ви виміряли б у цифровому сигналі.

Узгодження імпедансу

Характерний опір кабелю, виміряний в Омах, який кабель створює під час проходження сигналу. Відповідність імпедансу особливо важлива для цифрових сигналів з високим бітрейтом оскільки більш короткі хвилі та різкі імпульсні переходи цих сигналів більш чутливі до деградації та відбиття. DMX має відносно високий бітрейт 250 кбіт/с, тому для мінімізації погіршення ідеального поширення сигналу залежатиме від відповідності DMX якомога ближче до визначеного протоколом опору кабелю. Для найкращої продуктивності слід використовувати 110-120 Ом, малої ємності кабель, розроблений спеціально для даних DMX, наприклад – Proel DMXD.

Ще один момент – у DMX кабелю подвійне екранування (AL/PET фольга + оплетка) невідмінну від мікрофонного кабелю.

У світі аналогового аудіо відповідність опору кабелю для використання мікрофона не є такою важливою. Це тому, що звукова інформація, яку ми передаємо, має відносно низькі частоти та довші хвилі, на які відносно не впливають проблеми імпедансу. Мікрофони та мікрофонні кабелі можуть мати широкий діапазон опорів, але зазвичай мають біля 70 Ом і не підходять для DMX.

Отже, що насправді станеться, якщо я використаю мікрофонний кабель для надсилання DMX сигналу?

Заміна DMX кабелів на мікрофонні може мати потенційно серйозні наслідки для вашої системи. Ідеальний пакет даних DMX має форму квадрата хвиля з імпульсами позитивних і негативних напруг. Використовуючи мікрофонний кабель,  DMX сигнал постраждає від відображень даних, які можуть дестабілізувати оригінальний сигнал. Важливий час і інтервал між імпульсами можуть мати «заокруглення» на кутах, створюючи нерівномірність порушення в бітовому потоці. Освітлювальні прилади на приймальному кінці можуть мати непередбачувані результати, оскільки вони намагаються інтерпретувати сигнал. Ви можете побачити блимання або зміну кольорів світлодіодів або зміну інтенсивності, навіть заїкання в інтелектуальних рухомих головах, коли світильники стають непередбачувані. Це просто не варте ризику!

Розроблено новий граничний мікрофон Audio-Technica ES964

Audio-Technica випустила найновіший у своїй серії інсталяційних мікрофонів Engineered Sound – компактну модель ES964, розроблену для онлайн-конференцій у невеликих групах та спільних чи постійних конференц-приміщенях.

Простий в установці та розроблений для забезпечення чіткої, розбірливої мови, ES964 має одну всенаправлену капсулу та дві двонаправлені капсули, які можна перемикати в дискретних напрямках і змінювати полярні діаграми. Розроблений для роботи з сумісними мікшерами, такими як цифрові інтелектуальні мікшери Audio- Technica ATDM -0604a або ATDM-1012, або з DSP матрицею з відкритою архітектурою, мікрофон забезпечує 360-градусну гіперкардіоїдну та кардіоїдну діаграми спрямованості для одночасного захоплення всіх учасників, які сидять за столом. Низькопрофільний дизайн гарантує, що ES964 залишається непомітною при висоті 22 мм і діаметрі 88 мм.

Незважаючи на зручність використання, ES964 пропонує чудовий рівень функціональності, завдяки інтуїтивно зрозумілим сенсорним елементам керування, які дозволяють користувачам вимикати звук або запускати логічну команду за допомогою будь-якої з трьох окремих кнопок на мікрофоні. Кнопки доступні учасникам наради в різних місцях. Світлодіодне кільце мікрофона також забезпечує миттєву індикацію стану мікрофона ON/OFF/MUTE і може бути налаштовано за допомогою семи різних кольорів відповідно до дизайну бренду організації або офісного приміщення.

Про Audio– Technica

Заснована в Токіо з філософією «якісного звуку для всіх» понад 60 років тому, Audio-Technica є провідним інноватором у технології перетворювачів, відома розробкою та виробництвом мікрофонів, навушників і мікшерів для всіх застосувань в аудіоіндустрії. Мікрофони Audio-Technica використовуються на деяких найбільших глобальних подіях світу, включаючи Moto GP™, а серед користувачів мікрофонів і навушників Audio-Technica — Royal Blood, James Bay і Enter Shikari.

Ексклюзивний представник на території України – ТОВ “Юритмікс”

Audio-Technica: Історія живого звуку

У середині 70-х пристрастю Audio-Technica став Live Sound. Але це був довгий і важкий шлях від перших днів створення музичних мікрофонів 40 років тому до широкого використання найсучасніших бездротових мікрофонів Audio-Technica на концертних сценах у різних жанрах музичної індустрії сьогодні. Найперша лінійка Live Sound була націлена на музикантів, які шукали недорогий мікрофон для вокалу та інструментів. Але, як і інші користувачі Audio-Technica, вони часто отримують набагато, набагато більше.

Протягом 70-х років роль музиканта в американській культурі підвищилася завдяки стрімкому зростанню продажів платівок, збільшенню концертного бізнесу та сплеску радіостанцій, орієнтованих на альбомний рок (AOR). Всі вони були підкріплені все більш популярною музикою та фанатськими журналами, такими як Rolling Stone, і дедалі більшою кількістю андеграундних або альтернативних щотижневиків, які з’являлися по всій країні. Коротше кажучи, музиканти стали новими богами. Але вони були нічим без мікрофонів, створених людиною, щоб посилити їхню музику, тексти пісень, витівки, ставлення та інструменти.

Ринок Live Sound виглядав ідеальним місцем для Audio-Technica. Однак конкуренти, які вже були в просторі «Живого звуку», домінували. AT зробив свої перші впевнені кроки в 1978 році, щоб знайти свою аудиторію з лінійкою мікрофонів серії 800, сумішшю динамічних і конденсаторних мікрофонів, як з всеспрямованими, так і з кардіоїдними діаграмами звукознімача, плюс два петличні мікрофони (затискачі).

Серія 800 спочатку була запропонована початковій клієнтській базі Audio-Technica, дилерам побутової електроніки (hi-fi). 1/4-дюймові телефонні штекери на кабелях призначалися для використання з магнітофонами та іншим обладнанням. Проте деякі продукти з оригінальної серії 800-ї серії незабаром були переналаштовані на серію Artist (ATM) і повторно запущені в 1979 році. Так само значущим, як і представлення серії Artist, був розвиток спеціальної групи продажів і маркетингу, орієнтованої на професіоналів розподіл мікрофонів.

Коли лінійка розгорталася, штаб-квартира Audio-Technica в Японії не могла передбачити славну долю всього мікрофонного підрозділу компанії. Зрештою, це був океан, відірваний від буму музичної індустрії, американських Вудстоків і наступних клубних сцен нової хвилі, які змінили рок-музику наприкінці 70-х і на початку 80-х. З’являється «дядечко Чарлі», який незабаром зробить диво продажів на національній виставці.

«Ми бачили, що музична індустрія розвивається, і ми побачили місце, де ми можемо виробляти якісний мікрофон за кращою ціною з кращими можливостями націнки», — згадує Боб Герролд, колишній менеджер із продукції Audio-Technica США для мікрофонів із самого початку лінії. запуск. «Такі хлопці, як Чарлі Вінклер – він же «дядя Чарлі», менеджер з маркетингу музичних продуктів, який у 1978 році приєднався, щоб очолити нову групу продажів і маркетингу, – знали, що існує величезний потенціал, і вийшли й довели це».

Вінклер скористався одним із найбільш примхливих моментів у пакеті компанії, коли випустив в основному ті самі мікрофони для банкоматів, але одягнув їх у сім різних кольорів із міцним алюмінієвим футляром для транспортування та назвав його «Шафа для мікрофонів» (він же MW-7). Шафа привернула увагу людей. Дядько Чарлі взяв його на шоу NAMM у 1981 році та вразив усіх у компанії з обох сторін Тихого океану, продавши мікрофони Wardrobe на 140 000 доларів.

Наступного року на ринок вийшла серія мікрофонів PRO, знову призначена для музикантів-початківців. Найвідомішим у цій лінійці, сказав Кен Райхель, був PRO 4L. «Він продав тисячі і тисячі мікрофонів і в опитуваннях показав його як один із найпопулярніших мікрофонів у музичних магазинах». Пропонуючи користувачам портативні та інструментальні мікрофони, серія PRO також знайшла хороше впровадження на контрактний ринок для кількох встановлених звукових програм. Оновлена ​​протягом багатьох років, серія продовжує добре працювати для працюючих музикантів, які хочуть якісно звучати мікрофон без великих грошових витрат. Але з початком 80-х не було ще жодного вишуканого продукту Live Sound.
 

ЗАВЖДИ СЛУХАЄМО – ВІД СТУДІЇ ДО СЦЕНИ

У 1979-80 роках поточна американська штаб-квартира Audio-Technica будувалася в Стоу, штат Огайо. Це, нарешті, об’єднало більшість підрозділів компанії під одним дахом, включаючи інженерні розробки, деякі виробництва, продажі та маркетинг. «Це була набагато спокійніша й ефективніша атмосфера для ведення бізнесу», — сказав Герролд. «Незабаром після цього наша лінія мікрофонів почала набирати обертів».

Компанія продовжувала успішно продавати свої навушники та стереокартриджі, намагаючись зламати простір Live Sound. Для цього він знову покладався на свій  спосіб завжди прислухатися до ринку, намагаючись визначити, чого музиканти, у цьому випадку, хочуть від живої мікрофонної лінії. 

ATM41 (ліворуч), ATM63 (у центрі) і перший барабанний мікрофон Audio-Technica ATM25 (праворуч) з’явилися в 1983 році.

Значний маркетинговий прорив стався в 1983 році для Artist Series – разом із переворотом мерчандайзингу в галузі. ATM63 став фаворитом рок-гурту Journey. Групі це сподобалося настільки, що вони зробили рекламний плакат продукту для дилерів. Райхель згадував, що ці типи рекламних акцій створили лояльність серед рок-гуртів і дилерів – «особливо серед дилерів, які вважали це свіжою та інноваційною маркетинговою ідеєю. Вони були в великому ентузіазмі!»

За словами Райхеля, у 80-х роках розпочалася «ціла серія нових продуктів та інновацій, яка тривала впродовж 90-х». У 1988 році з’явився наступний вимірюваний тест з ATM73, наголовний мікрофон, вважався ідеальним для барабанщиків, клавішників або будь-кого, кому потрібна робота без рук. Через рік за нею послідувала серія 1000, перша бездротова система Audio-Technica.

«80-ті роки поклали початок серії нових продуктів та інновацій, які тривали впродовж 90-х».

Того ж року компанія випустила свій перший мікрофон для ударних ATM25, який став фаворитом рокера Джона Робінсона, який з’явився в рекламі пристрою Audio-Technica «Електроінструмент». Бездротова система серії 1000 з’явилася у вдалий момент – під час божевілля аеробіки та фітнесу в Америці. Ця система разом із новим динамічним головним мікрофоном PRO 8 у 1991 році стала такою ж популярною серед інструкторів з аеробіки, як спандекс!

До 1990 року Глорія Естефан користувалася бездротовим мікрофоном ATW-1032 і їй настільки сподобався, що вона погодилася зробити для нього рекламу. Тоді вона взяла з собою стійку з десятьма бездротовими пристроями серії 1000 у тур по Японії в 1991 році. Наступного року Естефан вразив натовп під час жвавого перерви Суперкубку 1992 року, співаючи в ATM63. Це був той самий мікрофон, який використовував Гаррі Коннік-молодший, щоб співати національний гімн перед грою. Тепер статок компанії в Live Sound зростав завдяки більшій підтримці провідних виконавців звукозапису та найманню Джоеля Сінгера як зв’язкового в компанії Live Sound у 1996 році.

Коли Сінгер починав роботу, тодішній віце-президент Audio-Technica США з продажу Базз Гудвін відвів його вбік і розповів про напрямок персоналізованого обслуговування клієнтів компанії, який значною мірою визначив  пропозицію Audio-Technica. Джоел, який, як виявилося, був одним із сумлінних агентів змін у підрозділі Live Sound за п’ять з гаком років роботи в компанії, був у всьому.

«Базз був одним із ключових хлопців, які навчили мене, що наш бізнес — це не тільки міжособистісні стосунки та турбота про людей, але й обладнання», — із теплотою згадував Сінгер. «Обладнання було чудовим, тому що було важливо мати обладнання, яке працювало, добре звучало тощо. Але так само важливо було виходити на вулицю і правильно ставитися до цих людей». Звичайно, допомогла послідовна еволюція компанії з технологією мікрофонів.

Бездротова система серії 1200 (дебютувала в 1993 році) швидко завоювала репутацію завдяки своїй видатній якості звуку та надійній продуктивності True Diversity. Як музиканти, так і інженери відзначили, що він стабільно забезпечує кращу якість звуку та зменшує ймовірність перешкод і пропадань. Джазовий гітарист Джефф Голуб рекламував переваги ATW-1235 у рекламі гітар того ж року, коли бездротові системи ставали все більш популярними та складнішими.

У Нешвіллі Ренді Тревісу настільки сподобався портативний конденсатор ATW-1237, що він з’явився в рекламі 1997 року. Суперзірка кантрі та госпелу Емі Грант укомплектувала 80 мікрофонів Audio-Technica для свого різдвяного туру 1997 року та подарувала неймовірним звуком, який зробив її сезонні концерти ще кращими  для шанувальників. Уся ця підтримка з різних куточків галузі була чудовою, але чогось все одно не вистачало.

Категорія «Живий звук» не досягла повного розквіту  у дротовому та бездротовому зв’язку, які почалися в 1998 році з бездротовою системою серії 7000 із швидким реагуванням на частоту, 100-канальним бездротовим продуктом УВЧ. Старший віце-президент у відставці Фред Ніколс пояснив: «До того часу, незважаючи на те, що ми пробивалися з нашим продуктом Live Sound, ми остаточно стримувалися на ринку Live Sound через відсутність провідного та  бездротового вокального мікрофона наприкінці 90-х років.»

До 2000 року все кардинально змінилося. Був представлений бездротовий пристрій ATW-7373, який містив портативний мікрофон/передавач, який мав той самий елемент конденсаторного мікрофона, що й легендарний AT4033. Продукт мав негайний успіх, поєднуючи чудову, гнучку, надійну радіочастотну продуктивність із найвищою якістю звуку. Серед інших програм він використовувався під час великих турів (Backstreet Boys), міжнародних подій (2000-х «Паваротті та друзі») та у важливих музичних презентаціях (2001 «Мій улюблений Бродвей: Пісні про кохання», трансляція PBS «Great» у прямому ефірі). Вистави» із зірковим акторським складом).

«Важливо розуміти, наскільки важливим був ATW-7373 для стандартів продуктивності бездротових  пристроїв під час його тестування та представлення», — зазначає Райхель. «Інші виробники мали конденсаторні головки на своєму бездротовому зв’язку. Але ні в кого не було встановлено елемент світового класу (наприклад, AT4033) на бездротовому передавачі. Це справді був чудовий виконавець!» Це також стало початком для влучно названої та новаторської серії Artist Elite, яка з’явиться пізніше у 2002 році.

Використовуючи однакові елементи студійної якості AT4033 і AT4050, одночасна еволюція в лінійці дротових мікрофонів Audio-Technica відбувалася приблизно в той же час, що й підйом бездротової лінії. І він виріс значною мірою завдяки досвіду роботи рок-музикантів у тісному союзі з професіоналами AT, такими як Сінгер та інші. Десь у 1998 році Бред Медікс, звукорежисер Queensrÿche та інших, спробував AT4050 наживо на гітарних кабінетах гурту і був вражений звуком, якістю та ціною. Незабаром інші інженери наслідували цей приклад.

Легендарний інженер Metallica FOH Big Mick Hughes встановив 4050s перед гітарними кабінетами своєї групи; той самий крок зробив Лорі Квіглі для звуку гітариста Aerosmith Джо Перрі. Таке безпрецедентне використання студійного мікрофона спонукало R&D адаптувати елемент 4050 до портативного форм-фактора, що призвело до поставки вокальних мікрофонів AT4054 і AT4055, які з готовністю задовольнили потреби рокерів на арені та їхніх колег у інших жанрах, які шукали вишукані студійні звуки та якісний звук для своїх живих виступів.

Джо Перрі з Aerosmith з AT4050s на його гітарних кабінетах, безпрецедентне використання для студійних мікрофонів

«Ці досягнення в області живого звуку базуються на тому, що ми дізналися та створили для категорії «Студія», — зазначив Джекі Грін. «Це була інженерна філософія Audio-Technica: спиратися на те, що знаємо, і адаптуватись, використовуючи технології для вирішення проблем, з якими стикаються наші клієнти, надаючи їм рішення, які піднімають планку в галузі. 

Ця еволюція «від студії до сцени», завдяки інженерній майстерності компанії, завершилася появою лінійки Artist Elite у 2002 році. Флагман AE5400 мав той самий елемент 4050, що й його гідні попередники, AT4054 та AT4055. Побратим портативний конденсатор, AE3300, який використовував елемент від студії AT4033, краще підходив для невеликих закладів. Така ж модель спостерігалася в інструментальних мікрофонах, таких як AE3000, конденсатор з великою діафрагмою та AE5100 з великою діафрагмою. Завдяки унікальному дизайну корпусу вони не займали багато місця на сцені, що робило їх найкращими друзями музиканта під час концерту. Усі мікрофони забезпечували студійну якість звучання для захоплюючого живого звуку.

Мікрофони AT4054, AT4055, AE3000 і AE5100

Пізніше, після того як Сінгер визнав потребу в кращому мікрофоні для ударних, AT Engineering відповіла першим у галузі: двоелементним AE2500. По суті, два мікрофони, розміщені в одному корпусі, забезпечували ідеальне фазове вирівнювання, при цьому динамічний елемент утримував агресивну атаку, а конденсаторний елемент вловлював звук оболонки. Невдовзі посипалися яскраві відгуки.

«AE2500 — один із найкращих мікрофонів, які коли-небудь з’являлися в цьому бізнесі, — зазначив Пол Оуен, інженер моніторів Metallica. «Враховуючи, що так багато людей об’єднують конденсатори та динаміки в бочку і ніколи не роблять це правильно, це просто дивовижна інженерна робота. Це просто ідеальне застосування для того, для чого ми його використовуємо… йдіть прямо посередині, ви ніколи не виходите з фази, у вас ніколи не виникає проблем».

«AE2500, мабуть, найкращий мікрофон, який будь-коли створювався», — вигукнув головний інженер Лорі Квіглі (Aerosmith, Mötley Crüe, Van Halen, Saliva та інші). «Це неймовірний барабанний мікрофон! Але я також використовую їх на гітарних кабінетах. Коли я вперше використав AE2500, я засунув його перед гітарним кабінетом, щоб подивитися, що з цього вийде, і мене здивував звук – він був настільки хороший».

Важко було зрозуміти, що було більш захоплюючим – еволюцію дротового зв’язку Audio-Technica чи її бездротову революцію. Бездротові системи були вражаючими своєю інноваційністю та впровадженням. І вони встановили новий галузевий стандарт бездротового живого звуку, заснований переважно на серії Artist Elite 5000, яка може похвалитися схемою подвійного компандера, яка окремо обробляє високі та низькі частоти для неперевершеної якості аудіо, надійної характеристики зростаючого світового бренду. Він також використовував власну вбудовану функцію IntelliScan™, яка автоматично визначала та встановлювала найкращі доступні частоти на всіх підключених приймачах. Крім того, оснащений портами Ethernet, приймач серії 5000 дозволяв керувати комп’ютером і контролювати (включно з програмним забезпеченням) буквально з будь-якого місця, зі стійки FOH у тій же кімнаті або з іншої країни, що робить його справді продуктом 21-го століття.

У багатьох відношеннях такі помітні досягнення протягом перших 30 років лінійки сприяли перехресному  використанню мікрофонів на багатьох ринках. Вони визнали, що ATW-7373 був, ретроспективно, попередником бездротової лінії Artist Elite, так само як AT4054/4055 (1998) еволюціонував від AT4050 і передвіщав дротову лінію Artist Elite. Artist Elite був націлений на професійні додатки найвищого рівня. Він являв собою конвергенцію між студійним і живим звуком і інтеграцію продуктивності дротового та бездротового продукту. Ця гармонійна конвергенція звуку та ринку значною мірою виникла завдяки неймовірній здатності компанії постійно прислухатися до потреб кінцевих користувачів і забезпечувати клієнтський досвід, який перевищив очікування.

Озираючись назад, можна сказати, що гурти Rolling Stones гастролювали по всьому світу (тур «Bridges to Babylon» 1998 року), разом із мікрофонами Audio-Technica, а також із безліччю початківців, чиї імена на той час мало хто знав. Сьогодні заклик Audio-Technica прокотився на сценах повсюди. Від таких гігантів кантрі, як Кенні Чесні, до госпел-рокерів Point of Grace і хед-бенгерів, як-от Metallica та Linkin Park, від спокусливих співочих виконавців, як-от Джон Секада, до джазових гітаристів,  Ларрі Карлтон, не має значення, хто ти і що граєш: Мікрофони Audio-Technica надійні, якісні та мають не високу вартість.

Виконавці з Audio-Technica

На багатьох рівнях захоплені відгуки про AE2500 від Quigley, Owen та багатьох інших представляють щиру реакцію на досвід використання мікрофонів Audio-Technica в цілому. Роки наполегливої ​​праці та боротьби компанії призвели до постійних перемог і, зрештою, тріумфу. «Ви вийшли на передову», — нещодавно зазначив Оуен. «Люди копіюють те, що ви робите. Ви стали лідерами».

Патті Остін на 50-му ювілеї

Більше 20-ти років поспіль мікрофони Audio-Technica з’явиляєтся на церемонії вручення нагород GRAMMY®

Нові рухомі голови від Sagitter

Сімейство Archer від Sagitter зростає і, починаючи з сьогоднішнього дня, ви можете розраховувати на два нові моторизовані прожектори останнього покоління.

Нові моделі: Archer W3, менший, універсальний, компактний і потужний, підходить для будь-яких розваг, телестудій або інсталяцій; Archer W8, найбільший, розроблений для середніх і великих подій, де ефективність і освітленість є важливими і необхідними факторами.

Обидві моделі мають численні функції, щоб гарантувати користувачеві однорідність у керуванні та хроматичному відтворенні шоу.

Вибір для джерела світла обох моделей припав на Osram, нещодавно створений світлодіод, який є частиною серії Ostar stage від відомого німецького виробника, присвяченого світу розваг.

Оптична система була розроблена таким чином, щоб якомога більше направляти та утримувати потужний світловий промінь, створюваний світлодіодними джерелами, тоді як висока щільність і чіткість передніх лінз забезпечують різкий і концентрований промінь, що робить прожектор схожим візуально на найбільш поширені пучкові рухомі голови з газорозрядним джерелом.

Обидва прожектори пропонують надзвичайну точність керування джерелами світла та генерованими кольорами, численні розширені функції, такі як моделювання системи CMY та динамічного білого, керування одним пікселем із спеціальними шаблонами та готовими до використання ефектами без необхідності згадувати складні та громіздкі методи роботи DMX, зробити прожектори наближеними до запитів найвибагливіших користувачів та світлоінженерів.

 

SG ARCHER W8 – Moving head wash beam zoom 19x40W RGBW

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Джерело світла 19×40 Вт Osram Ostar™ LED RGBW Full Color
CRI ≥ 83 Ra
Частота оновлення світлодіодів: регулюється від 900 Гц до 25 КГц.
Оптична система Кут проекції: збільшення від 5 ° до 50 °
Освітленість: 52400 LUX@5m (повний ON – 5°) / 1900LUX@5m (повний ON – 50°)
Тип лінзи: стільникова безщілинна плоскоопукла оптика
Система кольорів Світлодіодне джерело RGBW Повнокольоровий
Безмежні хроматичні можливості
Калібровані світлодіодні джерела
Ефекти Електронний диммер 0-100%
Моторизоване масштабування
Електронний стробоскоп, імпульсний, випадковий, один піксель
Керування одним пікселем
Попередньо запрограмовані динамічні та статичні візерунки з програмованими згасаннями
Віртуальні кольорові колеса: передній план, фон із програмованими згасаннями
Керування CCT: +/- зелена корекція
Контроль і програмування Доступні 7 конфігурацій DMX: 15/16/24/25/38/58/99 каналів
Сигнал керування USITT DMX512, Art-Net, SACN, Kling-Net
Додатковий бездротовий приймач DMX (код замовлення SG WECONUSB) Роздільна
здатність 8/16 біт Pan & Tilt
Режим Master/Slave Функція
скидання через DMX
3 користувальницькі програмні режими з 5 сценами
Віртуальне кольорове колесо з 62
попередньо встановленими кольорами білого з 10 макросами
Віртуальне лінійне колірне колесо від 2700 K до 10000 K
Настроювана система калібрування кольорів
4 криві затемнення: лінійна, квадратна, I- Квадратний, S-подібна крива
5 Режим затемнення: стандартний, сценічний, телевізійний, архітектурний, театральний
режим Flight Case для захисту масштабування
Конструкція та корпус Алюмінієва внутрішня структура з високостійкою кришкою з АБС-пластику Кольоровий
РК-дисплей високої роздільної здатності з сенсорними кнопками
Кут повороту: 540°/630°
Кут нахилу: 270°
Точки кріплення: 2 пари замків на 1/4 повороту Омега старіша
Автоматичне змінення положення панорамування та нахилу
Система блокування руху Pan&Tilt
XLR 3 полюси DMX IN/OUT підключення
RJ45 EtherCON роз’єми даних IN/OUT
USB-порт для оновлення програмного забезпечення та бездротового приймача DMX
IP рейтинг: 20
Низький рівень шуму контрольована система охолодження
Резервний акумулятор для доступу до меню користувача без підключення до основного живлення
Блок живлення Вхідна напруга: ~100-240 В
змінного струму, 50/60 Гц Вихідна напруга: ~100-240 В змінного струму, 50/60 Гц – макс. 5 А
Імпульсний блок живлення
Макс.
Вага та розміри Вага нетто: 19 кг
Розміри (ДхШхГ): 388x469x260 мм

 

SG ARCHER W3  – Moving head wash beam zoom 7x40W RGBW

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Джерело світла 7×40 Вт Osram Ostar™ led RGBW Full Color
CRI ≥ 83 Ra
Частота оновлення світлодіодів: регулюється від 900 Гц до 25 КГц.
Оптична система Кут проекції: збільшення від 6 ° до 55 °
Освітленість: 18000 люкс на 5 м (повне увімкнення – 6 °) / 505 люкс на 5 м (повне увімкнення – 55 °)
Тип об’єктива: стільникова безщілинна плоскоопукла оптика
Система кольорів Світлодіодне джерело RGBW Повнокольоровий
Безмежні хроматичні можливості
Калібровані світлодіодні джерела
Ефекти Електронний диммер 0-100%
Моторизоване масштабування
Електронний стробоскоп, імпульсний, випадковий, один піксель
Керування одним пікселем
Попередньо запрограмовані динамічні та статичні візерунки з програмованими згасаннями
Віртуальні кольорові колеса: передній план, фон із програмованими згасаннями
CCT: керування CCT, +/- корекція зеленого
Контроль і програмування Доступні 5 конфігурацій DMX: 15/16/24/25/51 каналів
Протоколи: DMX 512, RDM
Додатковий бездротовий приймач DMX (код замовлення SG WECONUSB) Роздільна
здатність 8/16 біт Pan & Tilt Режим
Master/Slave Функція
скидання через DMX
3 Режими спеціальної програми з 5 сценами
Віртуальне кольорове колесо з 62 кольорами
Попередні налаштування білого з 10 макросами
Віртуальне лінійне колірне колесо від 2700 K до 10000K
Настроювана система калібрування кольорів
4 криві затемнення: лінійна, квадратна, I-квадратна, S-крива
5 режимів затемнення: стандартний, сценічний , TV, Architectural, Theatre
Режим Flightcase для захисту масштабування
Конструкція та шафа Алюмінієва внутрішня структура з високостійкою кришкою з ABS-пластику Кольоровий
РК-дисплей високої роздільної здатності з сенсорними кнопками
Кут повороту: 540°/630°
Кут нахилу: 270°
Точки кріплення: 1 пара замків на 1/4 повороту omega старіша
Автоматичне змінення положення панорамування та нахилу
XLR 3-5 полюсів DMX IN/OUT підключення
Порт USB для оновлення програмного забезпечення та бездротового приймача DMX
IP рейтинг: 20
Низький рівень шуму контрольована система охолодження
Резервний акумулятор для доступу до меню користувача без підключення до основного живлення
Блок живлення Вхідна напруга: ~100-240 В
змінного струму, 50/60 Гц Вихідна напруга: ~100-240 В змінного струму, 50/60 Гц – Макс. 9 А Імпульсний
блок живлення
Макс.
Вага та розміри Вага нетто: 7,5 кг
Розміри (ДхШхГ): 296x351x180 мм

 

Roland анонсує синтезатор GAIA 2

Удосконалений синтезатор з Wavetable і Virtual Analog синтезом, інтуїтивно зрозумілим робочим процесом створення звуку, зручними регуляторами, підтримкою розширення моделями і багатьом іншим

Компанія Roland оголошує про випуск GAIA 2 – передового синтезатора з новим гібридним синтезом і зручним компонуванням панелі, що дає змогу легко і весело освоювати синтез і вивчати звуковий дизайн. Оснащений хвильовими і віртуальними аналоговими осциляторами, інтерактивними елементами управління, 37 повнорозмірними клавішами, підтримкою Model Expansion та іншими потужними функціями, GAIA 2 відчиняє двері в безмежний всесвіт натхненної творчості.

Різноманітні інструменти синтезу GAIA 2 дозволяють створювати знайомі звуки і створювати нові, небачені раніше голоси. Виходячи за рамки попередніх розробок, осцилятор wavetable може змінюватися між кількома формами хвилі – від різких зрушень до текстур, що повільно розвиваються. Унікальні можливості модуляції фази та форми дають змогу змінювати форми хвиль і створювати нові текстури зі складними обертонами. Доповненням до хвильового генератора слугують два віртуальних аналогових осцилятори, готових переосмислити класику минулого або створити звуки майбутнього. GAIA 2 здатний на все: від гладких тонів, що нагадують вінтажні синтезатори, до різких, кусючих лідів і науково-фантастичних звукових ландшафтів.

GAIA 2 також підтримує розширення Roland Model Expansions, які точно відтворюють культові синтезатори з багаторічною історією компанії. За допомогою спеціальної кнопки, користувач може миттєво перемикатися між вбудованим звуковим движком і класичними моделями, такими як JUPITER-8 або JUNO-106. Модель SH-101 Model Expansion поставляється в попередньо встановленому вигляді, а багато інших назв і супутні Sound Packs доступні на Roland Cloud.

Логічно організована панель GAIA 2 сприяє практичному дослідженню і звуковим відкриттям. Розташування одного елемента управління для кожної функції та інформативний дисплей дають змогу миттєво програмувати, не вдаючись до занурення в меню, яке губить творчий потенціал. А витончені ручки керування та панель із білого анодованого алюмінію надихають навіть своїм зовнішнім виглядом.

GAIA 2 оснащений сенсорним пультом Motional Pad, який оживляє статичні звуки. Користувач може призначити практично будь-який параметр синтезатора або ефекту на кожну з точок X/Y, а потім переміщатися між ними, рухаючи пальцем по педу. Також можна записувати рухи для створення складних модульованих трансформацій.

Секвенсор, що вільно рухається, в GAIA 2 дає змогу користувачам миттєво фіксувати своє натхнення і втілювати найсміливіші ідеї. Крім того, є функція Random Pattern, що дає змогу створювати нові ідеї за допомогою спонтанних патернів.

GAIA 2 оснащений класичними ефектами Roland, що дають змогу вивести звукові творіння на новий рівень. Доступно понад 50 унікальних типів MFX, а також спеціальна секція хоруса для додання ширини і розмірності. Потужна секція реверберації/затримки включає новий студійний ревербератор Shimmer Reverb і безліч інших високоякісних ефектів.

Через порт USB-C GAIA 2 працює як аудіо/MIDI-інтерфейс для музичних додатків на комп’ютері, смартфоні або планшеті. Відповідне класу підключення здійснюється за принципом “plug-and-play”, встановлення драйверів не потрібне. Також є порт USB Type-A для підключення флеш-накопичувача USB для резервного копіювання даних або стандартного MIDI-контролера USB для розширеної роботи. 

GAIA 2 підтримує Roland Cloud Connect – додатковий бездротовий адаптер для перегляду і завантаження контенту Roland Cloud за допомогою мобільного пристрою. Купівля Roland Cloud Connect також включає рік членства в Roland Cloud Pro з необмеженим використанням тисяч звуків, розширень моделей і багато чого іншого.

Додаткова сумка CB-B37 Keyboard Bag для GAIA 2 забезпечує міцний і якісний захист синтезатора під час подорожей і занять музикою в місті.


Про корпорацію Roland

Понад 50 років інноваційні електронні музичні інструменти та мультимедійні продукти Roland надихають артистів і музикантів по всьому світу. Ультрасучасне обладнання, що випускається компанією, охоплює безліч категорій – від фортепіано, синтезаторів, гітарних інструментів і електронної перкусії до діджейських контролерів, аудіо- та відеорішень, продуктів для організації потокового мовлення тощо. У процесі розвитку технологій, компанія Roland продовжує залишатися лідером у роботі з музикантами, продюсерами та бітмейкерами, пропонуючи сучасні програмні рішення та безшовні творчі процеси між апаратними продуктами, комп’ютерами та мобільними пристроями.