Інші результати
З 12 по 14 травня 2016 року у відпочинковому комплексі «Водограй», що в Закарпатті, відбувся навчальний-практичний семінар «Академія Юритмікс-2016». Семінар проводився для спеціалістів, продавців магазинів, консультантів, менеджерів з продажу регіональних представництв.
Учасники «Академії Юритмікс» мали змогу ознайомитись з новинками продукції 2016 року та прослухали курс лекцій з техніки продажу та його ефективних механізмів просування товарів на музичному ринку. В ході навчання були представлені бренди всесвітньо відомих музичних компаній: Roland, Boss, Shure, M-Audio, RCF, Mapex, Remo, Vic Firth, Behringer, TurboSound, Proel, Midas, Klark Teknik, DIS, Hill Audio, Hercules, Antoni, Odyssey, PP Drums, Jupiter, Alvarez, Alhambra, Vintage, Falcon, Encore, Kinsman, TC Electronic, TC Helicon, GHS, Rotosound, Camps, Premiere, Avolites, Robe та інші.
Зміст семінару:
• «Музична індустрія 2016 року» – позиціонування на ринку музичного обладнання
• Презентація новинок 2016 року
• Презентації нових дистрибуцій
• Демонстрація новинок
В процесі навчального семінару учасники навчились:
• Чітко представляти цінність продукту/товару фірми, вміти грамотно “подати” його клієнтові.
• Впливати на потенційного покупця з цілю здійснення продажу товару/послуги.
• Розробляти системну стратегію продажу товару/послуг фірми.
• Ефективно використовувати простір в торговому залі, основні правила викладки товарів, тематично-брендові зони викладки товарів, зони промоушн, рекламні заходи в магазині та інше.
• Реагувати на претензії клієнтів та використовувати комунікаційні прийоми, впливати на успіх продажу.
Окрім теоретичних занять, семінар містив в собі також демонстрації окремих музичних товарів, а також сприяв обговоренню різних робочих питань. Після закінчення навчання, кожен учасник заходу отримав сертифікат, який підтверджує те, що пройшов курс з підвищення кваліфікації продавців музичного обладнання «Академія Юритмікс-2016».
[slideshow_deploy id=’9956’]