Компанія Roland відома своїм професійним музичним обладнанням, а також внеском у розвиток електронної музики. Нещодавно представники американського виробника lifestyle-навушників V-Moda оголосили про те, що Roland придбав 70% їх компанії.
Вел Колтон, президент V-Moda, назвав цю угоду «не просто бізнесом, але стратегічним союзом. Такий союз зв’яже високоякісне звучання, матеріали та дизайн наших продуктів з легендарним звуковим досвідом виробника Roland». У той же час бренду Roland таке партнерство дозволить вийти на нові ринки. Незважаючи на те, що компанія Roland стала найбільшим акціонером V-Moda, Вел Колтон залишиться на посаді президента американської компанії з 30% акцій.
Бренд V-Moda знаменитий своїми lifestyle- навушниками, що стали популярними під час «beats-лихоманки». Альтернативний мінімалістичний дизайн повсякденних навушників, розроблений в Мілані, і практична надійність конструкції дозволили компанії знайти свого покупця. Змінні декоративні накладки в деяких моделях додали безліч варіантів кастомізації, а разом зі звучанням, як вважають колеги з DigitalTrends, навушники можуть залучити «як аудіофілів, так і модників».
Вел Колтон повідомив, що це партнерство дозволить компаніям створити «не просто революційні продукти, але й речі, що переформатовують музичні жанри». Також він додав, що співпраця з Roland змінить процеси створення, виконання та відтворення музики. V-Moda вже випускала для компанії Roland спеціальні навушники Roland M-100 Aira, а точніше сказати для їх драм-машини Roland TR-8. Навушники були створені на базі моделі V-Moda Crossfade M-100. І позиціонувалися як ідеальне рішення для власників інструментів з серії Roland Aira, вони вирізнилися стильним дизайном і міцністю конструкції.
За матеріалами статті з журналу Stereo&Video
Підготував до друку: Ігор Меліка