28 по 29 травня 2009 року в м. Києві на базі магазину “Тік-Так” за адресою вул.Констянтинівська, 10 відбувся навчальний семінар в рамках програми “Академія Eurhythmics”. Семінар проводився для спеціалістів, продавців магазинів, консультантів, менеджерів з продажу регіональних представництв.
Учасники семінару змогли ознайомитись з новинками продукції 2009 року та прослухали курс лекцій з техніки продажу, ефективних механізмів продажу, організацією реклами та досконалим мерчандайзингом сучасного музичного магазину. Знаходженням нових можливостей в збільшенні продажу продукції Roland, Boss, Edirol, Shure, RCF, Mapex, Behringer, Cakewalk та ін..
Зміст семінару:
В результаті тренінгу учасники навчились:
Також, враховуючи вище сказане, були розглянуті інші питання сприянню успіхів у продажах. Семінар включив в себе не тільки теоретичні заняття, а також демонстрації обладнання, активне обговорення різних питань.
На протязі двох днів у присутніх була можливість не тільки прослухати презентації новинок ’09 (Roland PRELUDE; Cube-80X; Roland V-drums TD-4K – ударна установка; Boss ME-70), а також побачити демонстрації музичного обладнання у виконанні:
Максим Малишев (електронна ударна установка Roland V-drums TD-9K);
Олексій Фантаєв (ударна установка Mapex Orion);
V-TRIO BAND (електронна ударна установка Roland V-drums TD-9K; електрогітара Hamer та бас гітара);
Володимир Петровський (цифровий акордеон Roland FR-7).
В кінці семінару з ціллю закріплення матеріалу було проведено тест. Кожний з учасників отримав повний набір матеріалів семінару, рекламні матеріали та невеликі подарунки.