В індустрії розваг використовується цілий спектр різноманітних протоколів управління світлом. Причому питання вибору конкретного протоколу часто пояснюється не стільки його технологічними перевагами, скільки низкою суб’єктивних причин: обмеженнями існуючої керуючої консолі, пульта управління, видом використовуваного обладнання, сформованими уподобаннями та звичками.
Карачинський греко-католицький ліцей ім. О.Стойки у селі Карачин на Виноградівщині був відкритий у 2003 році. На сьогодні це приватний заклад, де освіту здобувають 97 учнів. Саме для них за сприяння угорської сторони, яка взяла не себе фінансування, було відкрито новий спортивний комплекс, що включає спортивний зал, сучасний басейн, а також колегіум. Тут впровадили і енергозберігаючі технології. Обігрівати приміщення та підігрівати воду у басейні будуть за допомогою сонячних колекторів, встановлених на даху.
*Система СПО (система постановочного освітлення)
Інтелектуальні системи освітлення безперервно розвиваються. Поки єдиного стандарту немає, але майбутнє за протоколами двонаправленого обміну. Найбільш серйозною перешкодою для створення єдиного стандарту є несумісність мережевого обладнання. Зміна протоколу – дорога та складна процедура, вона ставить під сумнів, майбутнє поточних проектів, на які вже витрачено чимало ресурсів, тому виробники дуже неохоче на це йдуть.
Мікшерний пульт використовують під час звукозапису, зведенні й концертному звукопідсиленні. Також за допомогою мікшерного пульта здійснюється маршрутизація сигналів. Існують аналогові та цифрові мікшерні пульти. Обидва види мають свої очевидні переваги і недоліки.
Світлодіодні джерела світла сьогодні стають все більш популярними. З кожним роком зростає кількість виробників світлового обладнання. Ринок настільки різноманітний, що споживачеві стає все важче на ньому орієнтуватися.
Художників по світлу на сьогоднішній день практично не вчать, це біда. По-перше, у нас немає фінансової та виробничої бази та навчальних установ.. Є окремі чудові майстри. Відсутність хорошої матеріальної і фінансової бази – це палиця з двома кінцями. З одного боку, це жахливо принижує, тисне. З іншого – стимулює пошук. Художники по світлу вичавлюють максимум з техніки на майданчику, так як на ньому є залежність від таких речей, як рівень апаратури, з якою працюєш та рівень персоналу. Можна придумувати що завгодно, але якщо не буде технічної можливості це реалізувати, то все залишиться в думках.
Головний редактор журналу «Sound On Sound» Пол Вайт розповідає, як використати весь потенціал Boss SY300 на повну. Як давній шанувальник різноманітних гітарних синтезаторів від Roland, в тому числі й першого аналогового GR-300 (й багатьох інших), Пол Вайт з великим нетерпінням чекав можливості випробувати нову гітарну педаль Boss SY300. І тепер ви маєте змогу прочитати вичерпний відгук про цей синтезатор.
Протягом останніх 30 років, а то і більше, я працював студійним та концертним звукорежисером. За цей час у мене була можливість попрацювати з дуже багатьма консолями, від великоформатних інсталяційних систем до невеликих турових мікшерів. Деякі з них були дуже хороші, інші не дуже, але я домагався необхідних результатів від кожного з них. І ось одного разу я відкрив для себе Behringer X-AIR.
Vivo S7 – це найбільша з двох нових моделей сценічних піаніно від Dexibell
Світ цифрових сценічних піаніно знову розширився – молода італійська компанія Dexibell вийшла на ринок домашніх, портативних і сценічних піаніно відразу з шістьма новими моделями. Девіз виробника «Made Made Made in Italy» надихнув групу досвідчених італійських розробників на застосування свого великого досвіду і знань при створенні нових моделей клавішних інструментів. У підсумку вийшло три серії – для дому, портативні і для сцени – по дві моделі в кожній. Пропонуємо ознайомитися з Dexibell Vivo S7 – найбільшою моделлю з серії сценічних піаніно.