Точне співпадіння
Пошук в заголовках
Пошук за змістом
Пошук в записах
Пошук в сторінках
Вхід для дилерів

Важливі факти про два гітарних синтезатори

Важливі факти про два гітарних синтезатори

Яка ж різниця між SY-300 та GR-55?

Від самого початку існування, компанії BOSS та Roland завжди досліджували найновіші гітарні технології, ініціюючи нововведення у синтезуванні та моделюванні протягом останніх 40 років. SY-300 та GR-55 – це останні розробки, які представляють найсучасніші та найбільш вагомі досягнення в цих сферах. Обидва пристрої – це гітарні синтезатори, однак кожен з них володіє унікальними звуковими можливостями, функціями та застосуванням. Давайте розглянемо їх з точки зору головних ідей розробки, які лежать в основі цих потужних творчих інструментів для електрогітар та бас гітар і спробуємо визначити, який з них найкраще підійде для вас.

SY-300: Гігантський стрибок у технології гітарних синтезаторів

Компанії BOSS та Roland добре відомі серед музикантів, оскільки є лідерами в індустрії гітарних синтезаторів. Починаючи з GR-500 – першої у світі гітарної синтезаторної системи, що вийшла у 1997 році, вони безперервно створюють інноваційні пристрої. Із зростанням технологічних потужностей кожного покоління синтезаторів, всі вони мали одну спільну рису: їм потрібен особливий «роздільний» звукознімач.

Сьогодні, з SY-300 BOSS досягнули того, що було неможливим раніше – цілком поліфонічний, зручний аналоговий гітарний синтезатор, який можна підключити до будь-якої електро- чи бас гітари без окремого звукознімача. Просто берете інструмент, підключаєте звичайний кабель  з 1/4-дюймовим роз’ємом та граєте!

vazhlyvi-fakty-gr55-sy300-2

Гітарний синтезатор BOSS SY-300 можна підключати стандартним кабелем з роз’ємом 1/4-дюймів до будь-яких електро- та бас гітар.

Більше дізнатися про надзвичайні властивості SY-300 можна за посиланням  SY-300. Однак, важливо зазначити, що, на відміну від GR-55 та інших гітарних синтезаторів Roland, випущених за останні 25 років, підхід SY-300 до формування звуку є більш традиційним. Використовуючи надшвидкісний DSP-процесор, SY-300 фокусується тільки на модифікації звуків у реальному часі методами субтрактивного синтезу з традиційними аналоговими інструментами синтезу, наприклад, генераторами, фільтрами, підсилювачами та LFO.

Однак, якщо потрібен «реальний» звук, як у піаніно або акустичних барабанів  — ви не отримаєте його з SY-300. У крайньому разі, звучання SY буде схожим на класичний аналоговий клавішний синтезатор. Але ви можете використовувати його потужні звукові можливості, щоб видозмінювати звучання вашої гітари і надавати йому різних нових особливостей та ефектів, створюючи безмежну кількість нових експресивних текстур, які зберігатимуть виразне гітарне звучання та відчуття.

GR-55: Необмежені можливості

GR-55 – це найкращий зразок гітарного синтезатора та процесора від Roland, який знаходиться на ринку вже декілька років. Хоча він і потребує «роздільного»  звукознімача, про який згадувалося раніше, однак додаткові зусилля будуть винагороджені можливістю таких звукових модифікацій, які неможливо отримати на будь-якому іншому гітарному процесорі, навіть на SY-300.

vazhlyvi-fakty-gr55-sy300-1

Гітарний синтезатор GR-55 від Roland поєднує COSM моделювання та підсилення гітари з PCM синтезом на основі семплів.

Унікальність та потужність GR-55 полягає в тому, що це єдиний гітарний процесор від Roland, який поєднує технологію моделювання COSM V-Guitar з синтезаторним модулем PCM. З GR-55 ви отримуєте все в одному: моделювання та підсилення, миттєву обробку звуку, різноманітні звукові ефекти та синтез на основі семплів (саме так, — піаніно, барабани та багато іншого).

За бажанням, за допомогою GR-55 ви можете змінити звучання та стрій гітари. Також ви отримуєте доступ до бази різноманітних електричних та акустичних струнних інструментів, плюс синтетичних звуків, як GR-300, Wave Synth, Filter Bass, Crystal та інших. Окрім того,  великий вибір COSM підсилювачів надасть гітарі індивідуального звучання та багатьох крутих ефектів.

PCM моделювання на GR-55 базується на роботі двох синтезаторних модулів, на кожен з яких завантажено звуки з легендарної бібліотеки клавішних семплів Roland. Звуки з модулів можна об’єднувати та змішувати з основним та модифікованими тонами у будь-який спосіб. PCM моделювання має функцію «реальних» музичних інструментів про які згадувалося раніше – акустичне та електронне піаніно, орган, барабани, струнні, духові інструменти, звукові ефекти та багато іншого.

Більше про GR-55 можна дізнатись та сторінці продукту за посиланням http://tik-tak.com.ua/roland_gr-55s_bk.

Який гітарний синтезатор підійде краще?

Як SY-300 так і GR-55 пропонують надзвичайні перспективи обробки звуку, які дозволяють вийти за межі можливостей простої гітари. Деякі функції пристроїв є однаковими, наприклад, вони обидва мають багато різних ефектів та USB аудіо інтерфейс для роботи з DAW. (Крім того, GR-55 має можливість передачі MIDI файлів через USB-порт, забезпечуючи таким чином можливість відтворення наявних та запису нових треків).

SY-300 та GR-55 можуть створювати велику кількість аналогових тонів, але їх «внутрішні» методи відрізняються. Інженери BOSS  розробили для SY-300 нові технології, щоб створювати органічні тони в реальному часі, використовуючи звичайний джек. Синтетичні тони COSM на GR-55 також модифікують звук в реальному часі  і мають високу чутливість, але потребують роздільного звукознімача.

Синтезатоний модуль PCM GR-55 має як синтетичні тони так і звуки акустичних інструментів. Однак, це внутрішні семпли, які відтворюються під час гри так, як піаніст видобуває звукові семпли на клавіатурі. І хоча цей процес добування звуку надзвичайно швидкий, гра з PCM може інколи здаватись не зовсім «гітарною» на відміну від звучання SY-300 або емулятора COSM на GR-55. Отже, це даватиме інше звучання, ніж синтетичні звуки, які більш гармонійно поєднуються з природніми техніками гри завдяки методам обробки в реальному часі, створених для відтворення звуків, які ви чуєте.

Тож який синтезатор вибрати? Все насправді залежить від того, як ви хочете його використовувати. До прикладу, SY-300 відрізняється тим, що природно урізноманітнює нормальне звучання гітари новими тональностями: як ледь помітними так і значними. З іншого боку, GR-55 є інструментом для перетворення гітари у щось зовсім інше, у будь-який інший інструмент, який ви б хотіли. Звичайно, це тільки узагальнені спостереження. SY-300 звичайно теж може створювати звуки, що будуть відрізнятись від гітарного звучання, а GR-55 більш ніж здатний майже непомітно змінювати тон.

Якщо наразі ви використовуєте звичайні педалі ефектів (примочки), вам підійде легкий у підключенні SY-300. Він компактний, легко приєднується до установки, якою ви користуєтесь та додає багато чудових ефектів від BOSS (які можна використовувати окремо від синтетичних тонів) до тих, які ви маєте. А найважливіше те, що природність звучання SY-300 внесе різні свіжі тони у вашу музику лише додаванням нової педалі.

З іншого боку, якщо вам до вподоби процесори мультиефектів, необмежена кількість звуків та максимальна різноманітність, мабуть GR-55 – це мрія, яка зробить усе, що ви забажаєте. А оскільки для нього потрібний роздільний звукознімач, то цей додатковий пристрій відкриє для вас світ можливостей для живого та студійного використання, недоступний з іншими пристроями.

Але найважливіше те, що ви не помилитесь обравши один, а не інший. Просто все залежить від ваших потреб та способу гри.  Насправді, якщо ви випробуєте їх та відчуєте, які надзвичайні звукові ефекти вони створюють, то можете захотіти придбати обидва.

Майте на увазі GP-10

Поки ми обговорюємо гітарні синтезатори, варто також згадати про гітарний процесор BOSS GP-10. Він моделює та підсилює інструмент і має різні ефекти (без PCM синтезу), забезпечуючи такі ж можливості моделювання та додавання ефектів як і GR-55. Він також пропонує різноманіття синтетичних COSM звуків та навіть OSC синтез, якого немає в GR-55.

vazhlyvi-fakty-gr55-sy300-3

Гітарний процесор BOSS GP-10 має як 13-контактний вхід для роздільного звукознімача так і стандартний гітарний вхід.

Як і для GR-55, щоб отримати можливість моделювання звуку, його обробки та синтезу, потрібен вхід для роздільного звукознімача. Однак GP-10 також має стандартний вхід (1/4-дюйми), який дозволяє використовувати моделювання та застосування ефектів із звичайною гітарою. Компактний розмір, висока якість звучання та різноманіття ефектів відрізняють GP-10 як зручний у щоденному використанні мобільний блок ефектів як з, так і без роздільного звукознімача.