Точне співпадіння
Пошук в заголовках
Пошук за змістом
Пошук в записах
Пошук в сторінках
Вхід для дилерів

Тест італійського сценічного піаніно Dexibell Vivo S7

Тест італійського сценічного піаніно Dexibell Vivo S7

Vivo S7 — це найбільша з двох нових моделей сценічних піаніно від Dexibell

Світ цифрових сценічних піаніно знову розширився — молода італійська компанія Dexibell вийшла на ринок домашніх, портативних і сценічних піаніно відразу з шістьма новими моделями. Девіз виробника «Made Made Made in Italy» надихнув групу досвідчених італійських розробників на застосування свого великого досвіду і знань при створенні нових моделей клавішних інструментів. У підсумку вийшло три серії — для дому, портативні і для сцени — по дві моделі в кожній. Пропонуємо ознайомитися з Dexibell Vivo S7 — найбільшою моделлю з серії сценічних піаніно.

Dexibell Vivo S7 —  це класичне цифрове сценічне піаніно для сесійних піаністів: молоточкова механіка, акцент на звуки аналогових і цифрових піаніно, відсутність вбудованих гучномовців. Завдяки інтелектуальній системі генерування звуку T2L (True to Life), ця модель володіє реалістичним індивідуальним звучанням. Так звані «голофонічні» семпли створюють тривимірний, об’ємний звук. Крім того, Dexibell володіє особливо довгими семплами до 15 секунд в нижніх октавах, а також практично нескінченну поліфонію на 320 голосів. Про те, чи зможе піаніно Vivo S7 при ціні близько $ 1800 прокласти свій шлях до серця покупця через щільні лави конкурентів, ми дізнаємося в процесі нашого тесту.

Огляд

Корпус

Піаніно Dexibell Vivo S7 представлено в металевому корпусі сірого кольору і виглядає доволі солідно. Люфтів, деренчання і скрипів не помічено, навіть чорні пластикові бічні панелі не псують загальне враження високоякісного сценічного піаніно. При цьому, завдяки досить скромним 17,5 кілограмів ваги, Vivo S7 цілком можна назвати портативною моделлю. Крім того, при погляді збоку можна оцінити приємно низький профіль, оскільки зазвичай сценічні піаніно з молоточковим механізмом виглядають досить громіздко і незграбно.

У комплект поставки входить зовнішній блок живлення і підставка для нот. Крім того, присутнє керівництво користувача, втім, поки що англійською мовою. В майбутньому піаніно буде комплектуватися педаллю сустейна. Що стосується оновлень: Vivo S7 підтримує програмне оновлення, яке стосується безпосередньо операційної системи, а також оновлення звуків, розширення їх тривалості і збільшення їх кількості. Такі оновлення виконуються за допомогою флешки через USB-інтерфейс піаніно.

Dexibell Vivo S7 — чудове сценічне піаніно без надмірностей

Панель управління

Верхня панель Vivo S7 не переобтяжена, всі органи управління розподілені в трьох злегка утоплених функціональних зонах і мають дуже зручне і зрозуміле положення. Лише колеса пітчбенду і модулятора, а також регулятор гучності і вимикача живлення, знаходяться за межами цих трьох зон. Приємно, що на лівому і правому краях є вільне місце, щоб покласти, наприклад, планшет, смартфон або приклеїти шпаргалку з акордами. В цілому, такий скромний дизайн дуже імпонує і навіть має певну розслаблюючу дію.
47 кнопок і 8 регуляторів витримані в тій же кольоровій гамі, що й корпус піаніно. Приблизно посередині панелі управління і всієї верхньої панелі піаніно знаходиться чорно-білий РК-дисплей з роздільною здатністю 128х64 точок. Графіка, звичайно, не преміум-класу, але для відображення меню звуків і налаштувань його вистачає з величезним запасом.

 

test-stage-piano-dexibell-vivo-s7-02

 

Панель управління чітко структурована і має інтуїтивно зрозумілу компоновку

Підключення

Перш ніж приступити до розгляду роз’ємів на задній панелі, хочеться сказати кілька слів щодо гнізд на передній панелі, які розташовані зліва під клавіатурою. Тут знаходяться два гнізда для навушників (великий і маленький Jack) і аудіо-вхід на маленькому Jack для подачі зовнішнього музичного сигналу. Нарешті з’явилася модель піаніно, для якого не потрібно шукати перехідник на маленький роз’єм навушників!

оряд із гніздом для підключення мережі живлення розташовується стерео-вихід (2 гнізда Jack), три гнізда підключення педалі (Hold, Foot і Expression), три гнізда для MIDI Thru/Out/In і два USB-гнізда (одне для флешки і одне для підключення до комп’ютера). Піаніно Vivo S7 підтримує роботу з безступінчастою педаллю сустейна, яка регулює ступінь демпфірування залежно від того, наскільки сильно натиснута педаль.

Dexibell Vivo S7 чудово виглядає не тільки з фронтальної але і з тильної сторони

Клавіатура

В піаніно Vivo S7 встановлена клавіатура моделі TP/40M виробництва «Hause Fatar». Fatar — це відомий італійський виробник, який вже багато років спеціалізується на прекрасних клавіатурах для найрізноманітніших музичних інструментів таких знаменитих виробників як Nord, Kurzweil і Studiologic. TP/40 — це клавіатура з поліпшеним молоточковим механізмом у порівнянні з полегшеною моделлю Fatar TP/100 і встановлюється в моделі Vivo S7 версії «М» (середньозважена).

Звуковилучення

Заявлена технологія T2L, що розшифровується як «True To Life», має на увазі поєднання семплів і моделювання звуків. Піаніно Vivo S7 використовує семпли при відтворенні так званих  «голофонічних» звуків великої довжини, які створюють об’ємний звук. Інженери Dexibell не поскупилися і записали семпли як 24 біт 48 кГц, а внутрішня обробка сигналу ведеться з розрядністю 32 біт, що дозволяє отримати максимальний динамічний діапазон з співвідношенням сигнал/шум близько 106 дБ.

Піаніно Vivo S7 має бібліотеку на 72 звуків, розподілених в 9 категоріях, які можна вибрати натисканням на одну з відповідних дев’яти кнопок або ж курсорними кнопками, розташованими поруч з дисплеєм. До речі, в новій прошивці планується додавання ще семи нових звуків. Звуки можуть використовуватися окремо або в режимі поділу, при цьому верхня частина може містити два звуки, що називається «спарений» (coupled) режим.

 

test-stage-piano-dexibell-vivo-s7-003

 

Інші параметри
Завдяки наявності USB інтерфейсу, піаніно Vivo S7 можна використовувати як для відтворення, так і для запису аудіо. Запис на флешку проводиться в вищій якості 48 кГц і 32 біт. Вбудований програвач підтримує формати MP3, WAV і AIFF з різною частотою дискретизації і розрядністю. Крім USB інтерфейсу Vivo S7 має ще і можливість підключення по Bluetooth, дозволяючи передавати аудіо з смартфона або планшета без дротового підключення. Таким чином, можна акомпанувати або імпровізувати з улюбленим треком або використовувати фонограми для виступу без необхідності підключення окремого мікшера.

Гра

Після підключення живлення і включення піаніно, завантаження Vivo S7 займає близько 40 секунд. За словами виробника це пов’язано з відкритою платформою системи, яка дозволяє вносити зміни і збільшувати кількість звуків. Зрештою, до такого тривалого завантаження можна і звикнути, але для запобігання короткочасного відключення напруги на сцені, бажано використовувати пристрій безперебійного живлення.

Однак всі ці нюанси відходять на задній план, коли піаніно готове до гри. Vivo S7 звучить дійсно чудово, а особливе задоволення музикант отримує від клавіатури. Незважаючи на уявно слизьку поверхню, покриття клавіатури Fatar TP/40 дуже приємно і зручно лягає під пальці. Клавіші не дуже важкі і дають повний контроль, тобто все як в акустичному інструменті. Для досягнення цього ідеального балансу виробникові довелося знехтувати розкішшю цельнодеревянних клавіш, але це дало додаткову перевагу для сценічного піаніно.

Демонстраційні звуки:
VIVO Grand
Pop Grand
Classic Grand
Upright Piano
Honky Tonk

Всі тембри піаніно звучать дуже гарно і мають різні характерні особливості. Об’єднує їх лише висока динаміка, збалансований основний тон і те, що при сильному ударі по клавіші з’являється додаткове забарвлення тембру. Навіть звук Upright Pianos справляє гарне враження — такий трохи дерев’яний і вібруючий звук дуже типовий для фортепіано. При цьому у Vivo S7 не було помічено будь-яких особливих артефактів петлі або призвуків семплу, так що застосування змішаної технології семплюваня і моделювання звуку цілком себе виправдовує.

Vivo S7 переконує ще і своєю динамікою. Це особливо дчутно при грі в навушниках. Крім того, ще однією чудовою характеристикою є шум демпфера при швидкому ударі або тривалому натисненні басових клавіш. Навіть незадемпферованні струни в дисканті звучать ще довгий час.

Динаміка, поліфонія, шум релізу

Відносно «голофонічного» об’ємного звуку: звук сам по собі дуже достовірний і, мабуть, це головна перевага інструменту. А тривимірний звук, який відтворюється через стереосистему, більше асоціюється з ефектами хоруса і сурраунда, які надають особливе, об’ємне забарвлення при грі.

Dexibell Vivo S7 звучить дуже переконливо

 

test-stage-piano-dexibell-vivo-s7-04

Інші тембри
Що ж стосується інших звуків Vivo S, то перш за все, звертають на себе увагу тембри класичних електропіано, оскільки вони дуже популярні і сценічне піаніно має володіти ними за визначенням. В нижче наведених прикладах, до речі, застосовані різні ефекти.
Rhodes
Rhodes Drive
Wurli Chorus
Wurli Tremolo
DX Piano
Clavinet
Strings, Pads, Brass

Окремо порадували ефекти, особливо дисторшн, який, наприклад, на Rhodes дав типовий звук, схожий на звук як в треку Chick Corea «500 Miles High».

Редактор True To Life
Якщо у вас з’явилося бажання відредагувати звук на свій смак, Vivo S7 наддасть вам таку можливість за допомогою редактора T2L. Тут можна відредагувати різні параметри в діапазоні від -64 до +63, при цьому в базових звуках вони встановлені на 0. За допомогою енкодера зліва від дисплею це буде дуже легко і швидко зробити! У редакторі T2L навіть у звуків електронних піаніно можна підняти або опустити рівень оточуючих шумів, наприклад, «резонанс корпусу», «шум демпфера», «граул», а в звуках органу рівень «перкусії». Хоча при такому завищенні параметрів деякі ефекти звучать дещо неприродньо, але наявність такої функції дуже корисна.

Chord Enhancer/Chord Freeze
Під «Chord Enhancer» приховується дуже корисна функція, яка, наприклад, при грі акордами на тембрах з категорії Strings/Choir/Pad генерує глибокий низькочастотний тон. Якщо грати гармонією в основному положенні, основний тон буде дублюватися на дві октави нижче. Таким чином, ця функція трохи нагадує гармонайзер і дозволяє отримувати більш повний звук.

Внутрішній накопичувач
Для збереження власних налаштувань музикантові на Vivo S7 надається 81 комірок пам’яті. За допомогою кнопок Memory/Write можна зберігати результати спонтанних налаштувань. При нестачі місця у внутрішніх комірках пам’яті піаніно, додатково можна використовувати флешку, включену в USB інтерфейс.

Додаток X Mure
Власники iPhone і iPad можуть встановити додаток «X Mure» і розширити можливості свого піаніно Dexibell серії Vivo функцією аранжування. Для цього iPhone або iPad необхідно підключити до піаніно за допомогою Apple iPad Camera Connection Kit або адаптером Lightning — USB.

Додаток «X Mure» має три режими роботи — «Touch», «Vivo» і «Instrument», в яких звукові супровідні ритми відтворюються і можуть редагуватися в реальному часі. Втім варто відмітити, що в цьому додатку безкоштовний тільки режим «Vivo», інші режими необхідно купувати. Цей додаток дозволяє керувати лівою рукою функцією аранжування в спліт-режимі. «X Mure» розпізнає зіграні акорди і реагує на них в реальному часі, поєднуючи акорди і акомпанемент. Ритми на звуковий основі, як і клавіатура аранжувальника, пропонують чотири різні варіанти типових наповнень. У режимі «Vivo» всі ритми безкоштовні, а в інших режимах їх необхідно придбати.

Ця програма є справжнім скарбом для музиканта, навіть якщо користуватися тільки режимом «Vivo» можна знайти для себе безліч корисних функцій. Наприклад, якщо ви вже користуєтеся додатком Realbook «IReal Pro», можна завантажити послідовність акордів обраного джазового твору і експортувати його в форматі XML в додаток «X Mure». Після цього супроводжуючі ритми в цьому додатку будуть слідувати зі схемою акордів імпортованого списку. Так що цілком можна зважитися на експеримент і дізнатися, як буде звучати класичний трек «How High The Moon», приміром, в поп-обробці!

Висновки

Сценічне піаніно Dexibell Vivo S7 підкупає, перш за все, зрозумілим і логічним компонуванням органів управління і вражаючою якістю звуку. Генерування звуку «True to Life» виявилося вдалою комбінацією технологій семплювання і моделювання звуків з дуже якісними звуками роялів і хорошим звуком фортепіано. Завдяки поліфонії на 320 голосів Vivo S7 значно перевершує всіх своїх конкурентів.

Позитивне враження про цю модель створюють і численні регульовані налаштування і навіть налаштування шуму структурних компонентів піаніно. Варто відзначити додаткові звуки і ефекти Vivo S7, а також чудову клавіатуру Fatar TP/40 з надійною і дуже приємною молоточковою механікою.

У моделі немає особливих моментів для критики, і навіть доволі тривалий час ввімкнення (запуску) інструменту, який становить більше 40 секунд, є всього лише незначним «мінусом». Але при всьому цьому, Dexibell Vivo S7 є дуже цікавою моделлю сценічного піаніно для всіх, хто цінує оригінальний звук високої якості. У підсумку, варто визнати, що модель Vivo S7 стала дуже вдалим дебютом для Dexibell.

 

ПЕРЕВАГИ

  • стриманий дизайн
  • чудовий, реалістичний звук
  • 320-голосна поліфонія
  • редагування тембрів
  • професійна клавіатура
  • передача аудіо по Bluetooth
  • можливість відтворення і запису аудіо

 

НЕДОЛІКИ

  • довгий час завантаження
  • відсутність педалі сустейна в комплекті поставки
  • зовнішній блок живлення

 

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

  • Молоточкова клавіатура Fatar TP/40M, 88 клавіш з покриттям під слонову кістку
  • Генерація звуку: True to Life — комбінація технологій семплювання і моделювання звуку
  • Звуки: 72 заводських + 9 користувача
  • Поліфонія: 320
  • Ефекти: хол (24 типу), 6 незалежних DSP-ефектів, 3-смуговий цифровий еквалайзер
  • Режими: основний, нашарування, спліт
  • Прийом аудіо сигналу по Bluetooth
  • Запис і відтворення в MP3/WAV
  • Додаток «X Mure» для пристроїв iOS
  • Роз’єми: 2 x для навушників, 3 x для педалі, виходи (Л/П), вхід AUX, MIDI In/Out/Thru, USB інтерфейс для підключення пристроїв, USB інтерфейс для підключення до комп’ютера
  • Носій даних: USB флеш-накопичувач
  • Дисплей: ЖК-дисплей 128 x 64
  • Габаритні розміри (ШxВxГ):1330x135x372 мм
  • Маса: 17,5 кг

За матеріалами статті Крістіана Френтцена