Точне співпадіння
Пошук в заголовках
Пошук за змістом
Пошук в записах
Пошук в сторінках
Вхід для дилерів

Проблеми культурно-видовищних установ та шляхи їх вирішення

Проблеми культурно-видовищних установ та шляхи їх вирішення

Художників по світлу на сьогоднішній день практично не вчать, це біда. По-перше, у нас немає фінансової та виробничої бази. Є окремі чудові майстри. Відсутність хорошої матеріальної і фінансової бази — це палиця з двома кінцями. З одного боку, це жахливо принижує, тисне. З іншого — стимулює пошук. Художники по світлу вичавлюють максимум з техніки на майданчику, так як на ньому є залежність від таких речей, як рівень апаратури, з якою працюєш та рівень персоналу. Можна придумувати що завгодно, але якщо не буде технічної можливості це реалізувати, то все залишиться в думках.

Issues-of-cultural-and-entertainment-establishments-00
Техперсоналу важко працювати з адміністрацією, тому що на майданчику зазвичай починається важка розмова з директором театру: треба виділити гроші на світлофільтр, треба купити такий ліхтар, треба купити інший пульт. А грошей завжди немає. Хоча насправді вони завжди є. Просто директору театру дуже важко зрозуміти, чому ліхтарів завжди вистачало, а тепер раптом не вистачає. Типова проблема для театру і не тільки, практично така проблема є у всіх культурно-розважальних закладів. Проте питання поєднання технології і творчості є дуже значимим у сучасній режисурі.

Тому сьогодні так важлива роль сучасних театральних приладів в побудові динамічного образу, без яких сьогодні неможливо зіграти партитуру емоційного середовища вистави. Застосування театральних (дистанційно керованих або статичних) прожекторів стає не просто виправданим, а життєво необхідним для реалізації задумів режисера.

Issues-of-cultural-and-entertainment-establishments-003

Для поєднання слів «театральний прожектор» важливою є характеристика обладнання, адже до приладу ставляться дуже високі вимоги до динамічних якостей, до якості безпосередньо світла, рівня шуму. Дуже важливо створити «правильну систему управління» прожекторами. Серед основних переваг «розумних приладів» це глобальна економія часу на установку декорацій та направлення світла. «Ускладнення» обладнання вимагає відповідей на питання надійності, як окремого прожектора, так і всієї системи постановочного освітлення. Ці питання завжди дуже важливі і нагальні на будь-якому майданчику.

Сьогодні впровадження нових технологій у театрах, на концертних майданчиках і в будь-яких інших заходах сприяє підвищенню якості робіт, які надаються закладами культури, що в результаті впливає на рівень задоволення культурних потреб глядачів, збільшує відвідуваність.

Світлове обладнання для сцени – це сегмент техніки, в якій часто собі відмовляють театри та багато інших культурних закладів. Професійне освітлення є одним зі способів відобразити те, що відбувається на сцені. Якісне освітлення, створює настрій, атмосферу, динаміку. Тому інсталяція повинна бути на найвищому рівні!
Нова світлова консоль від Avolites Arena є «серцем» і перспективою на багато років, але для гармонії, важливі всі «органи», щоб забезпечити злагоджену роботу «всього організму». Тому, необхідним є поступове доповнення вже існуючого обладнання новими більш сучасним устаткуванням та технологіями, щоб оптимізувати рівень технічного оснащення сцени для повної завершеності всієї системи світлового та звукового обладнання.

issues-of-cultural-and-entertainment-establishments -03

Консоль від Avolites Arena була створена для роботи в театрах, на концертних майданчиках і на будь-яких інших заходах, де є потреба у світловому пульті з великою кількістю робочих органів управління.

Крім основного сенсорного дисплея 15,6 дм., присутній також допоміжний сенсорний дисплей 7 дм. Він служить для відображення додаткового робочого вікна, а також для маркування додаткових енкодерів і кнопок макро. Вільно призначувані додаткові енкодери можна використовувати для керування каналами та ефектами. Шість більших ЖК дисплеїв відображають маркування для 30 фейдерів, що забезпечують швидкий доступ до ваших програм, приладів тощо.

issues-of-cultural-and-entertainment-establishments-07

Консоль оснащена новим оптичним виходом. Таким чином, вона не буде мати проблем з втратою сигналу при передачі на великі відстані від місця оператора до сцени, що має вкрай високу важливість при великих інсталяціях та заходах. Avolites Arena повністю підтримує багатокористувацький режим роботи і може бути задіяна як основний, резервний або додатковий світловий пульт для програмування в цілях економії часу, коли кілька програмістів можуть одночасно працювати над створенням сцен для однієї програми.

Операційна система ОС Titan є потужним інструментом для світлового дизайнера, і дозволяє створювати світлові шоу з мінімальними зусиллями за попереднім програмуванням. Приступати до запису шоу або живої роботи можна відразу після підключення приладів, оскільки всі необхідні функції знаходяться під рукою! Функції Cue List з великою кількістю опцій для руху приладів в темряві; індивідуальна синхронізація атрибутів приладів; Pixel Mapping; створення програм руху (Shape); величезні можливості по створенню груп і підгруп приладів; унікальна функція Fixture Exchange з можливістю доповнення комбінованого імпорту шоу (Combined Show Import) та багатьох інших корисних, зручних та ефективних інструментів для швидкого доступу навіть при живій роботі.

Питання масштабування у театрі та з’єднання пульта з існуючими приладами та DMX управлінням із сучасним устаткуванням здійснюється по протоколу в перспективі ArtNet та ACN. Пульт має 8 DMX-виходів на 5-контактних XLR з оптичною розв’язкою, підключення до 16 DMX по ArtNet виходом або розподілом потоків ArtNet  та ACN (Аrchitecture for control networks E1.17).  Сьогодні протокол ArtNet підтримує безліч компаній, таких як ADB, Avab, Jands Electronics, High End Systems, Martin, Robe, Spotlight та інші. Для переходу з DMX 512 на ACN розроблений протокол DMX-over-ACN.

На теперішній час все більшої популярності набуває можливість дистанційної діагностики приладів, яку дає застосування сучасних мережевих протоколів. Застосування протоколу Ethernet (ArtNet  та ACN) в світловому обладнанні дає необмежені можливості з дистанційного управління і діагностики приладів, що змушує провідних світових виробників театрального світлового обладнання активно впроваджувати їх у свої вироби. Переваги сучасних технологій повинні бути очевидні для технічного персоналу театру. Світлотехнік отримує можливість, залишаючись на своєму робочому місці, не тільки дистанційно керувати всіма приладами, підключеними до мережі, але і завжди мати достовірну інформацію про їх стан.

issues-of-cultural-and-entertainment-establishments -07

Ще одною великою перевагою в роботі з ОС Titan є повна сумісність шоу для всіх консолей цієї серії! Шоу файли сумісні з усіма пристроями, що працюють на ОС Titan.

Технічні характеристики пульта управління постановочним освітленням Avolites Arena:
40 ручок відтворення в трьох групах з можливістю перегортання
20 програмованих макро-кнопок
3 оптичних колеса атрибутів на металевій осі
4 оптичних колеса відтворення для додаткового дисплея
Основний сенсорний дисплей 15,6 «з регулюванням яскравості
Додатковий сенсорний дисплей 7 »
6 монохромних рідкокристалічних дисплеїв над групами фейдерів для відображення важливої інформації
Вбудоване джерело безперебійного живлення
Нова підставка з 6 позиціями нахилу
Ергономічні транспортувальні ручки
Міцний корпус з оцинкованої сталі, який створений для довгої роботи в прокаті
Вбудований мережевий комутатор 1 гігабіт на 4 порти
Оптичний вихід OpticalCON з додатковим другим виходом
8 DMX-виходів на 5-контактних XLR з оптичною розв’язкою, підключення до 16 DMX по ArtNet виходом або розподілу потоків ACN — разом до 8.192 каналів управління!
Сумісна з Titan Net до 64 DMX виходів із загальною кількістю каналів до 32.768!
4 роз’єми Ethercon Gigabit для підключення первинної мережі Titan Net, ArtNet і розподілу потоків ACN
1 роз’єм Gigabit Ethercon для резервного підключення мережі Titan Net, ArtNet і розподілу потоків ACN
1 стандартний роз’єм OpticalCON для підключення стандартних мережевих комутаторів з підтримкою оптоволоконної мережі
Вхід для синхронізації по SMPTE / LTC, ізольований на 3-контактному роз’ємі XLR за допомогою трансформаторів
Тригерні входи JACK ¼», сумісні з педальними перемикачами
Стерео аудіо вхід JACK ¼»для управління за звуковим сигналом
4 порти USB3 — 1 на передній і 3 на задній панелі
Роз’єм DVI-D для підключення додаткового зовнішнього дисплея
2 роз’єми XLR (3-контактний) для підключення підсвічування
Роз’єми MIDI In, Out, Thru
Консоль сумісна з додатком Titan Remote (необхідна точка доступу Wi-Fi)
Додаткові аксесуари: кейс, лампи підсвічування, захисний чохол
Габаритні розміри: ширина 1072 мм, глибина 428 мм, висота 150 мм.